خبرهای داغ:
سرهنگ حیدری گفت: در رزمایش سراسری جهادگران فاطمی ۹۸ عنوان برنامه در ۱۴ حوزه مقاومت بسیج در سطح سپاه شهر قزوین برگزار خواهد شد و این رزمایش از ۱۷ تا ۲۶ اردیبهشت ماه سال‌جاری در سراسر کشور و استان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۴۳۰۸۵۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴

قزوین_ سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، در حاشیه برگزاری رزمایش بزرگ و سراسری جهادگران فاطمی در سپاه شهر قزوین، بیان کرد: گروه‌های جهادی امروز در حوزه‌های مختلف اقدامات بسیار مؤثر و بزرگی انجام داده اند و نقش مهمی در محرومیت زدایی در نقاط مختلف شهر داشته اند. 

وی گفت: گروه‌های جهادی در عرصه های مختلف خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی حضور مهمی داشته اند چرا که اقدامات گروه‌های جهادی، به‌ موقع و باکیفیت مطلوب انجام می شود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین اظهار کرد: بسیج سازندگی به عنوان نیروی سازماندهی شده و در قالب گروه های جهادی، آمادگی انجام خدمات رسانی و رفع محرومیت در سطح شهر را دارد.

وی با تشریح فعالیت های بسیج سازندگی از اغاز تاسیس تا کنون عنوان کرد: بسیج سازندگی چه در ایام جنگ و چه پس از آن جان بر کف و پا در رکاب نظام و انقلاب در صحنه و میدان‌های جهاد حضور داشته و تا امروز نیز این هویت و نقش خود را حفظ کرده است.

وی افزود: کمک به نیازمندان و محرومان و تلاش برای محرومیت زدایی محوریت فعالیت گروه های جهادی است که نیازمند حمایت همه جانبه مردم و مسولان هستند.

وی اضافه کرد: در رزمایش سراسری جهادگران فاطمی ۹۸ عنوان برنامه در ۱۴ حوزه مقاومت بسیج در سطح سپاه شهر قزوین برگزار خواهد شد و این رزمایش از ۱۷ تا ۲۶ اردیبهشت ماه سال‌جاری در سراسر کشور و استان برگزار می شود.

سرهنگ حیدری گفت: این رزمایش در عرصه های عمرانی، محرومیت زدایی، بهداشت و درمان، فرهنگی و آموزشی، اقتصاد مقاومتی و کمک مومنانه و همزمان با سالروز تشکیل بسیج سازندگی برگزار می شود و این قسمتی از خدمات گروه های جهادی و بسیج سازندگی است که این خدمات در طول سال اتفاق می افتند و هدف متخصصین امر، برای مردم و در کنار مردم باشند که این امر از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب و در راستای تحقق راهبرد سال است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها