مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم:

بیش از 3۰عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی درسپاه ناحیه طارم برگزار شد

زنجان - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم گفت: بیش از 30 عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم در این نهاد برگزار شد‌.
کد خبر: ۹۴۳۱۰۸۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

حجت الاسلام حسین اکبری در گفت و گو با خبرنگار بسیج زنجان؛ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج اظهارداشت:هفته عقیدتی و سیاسی  فرصت مناسبی برای بازخوانی مبانی دینی،عقلی، تعلیم و تربیت، بصیرت افزایی، هدایتگری و تکریم جایگاه علم و عالمان ربانی است.

 

بیش از 3۰عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی درسپاه ناحیه طارم برگزار شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم  با اشاره به اهمیت مسئله تعلیم و تربیت و جهاد تبیین در اسلام، خاطر نشان کرد:با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن سازی اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تحقق این مسئله  پیشرو بوده است.

 

 

حجت الاسلام اکبری با اشاره به ضرورت نقش آفرینی و مشارکت و حضور جوانان در این عرصه،گفت:رسالت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه به خصوص در نیروی مقاومت بسیج رسالت محوری است زیرا تربیت عناصر مومن، انقلابی و پای کار بدون حضور و میدان داری مربیان و هادیان عالم، مهذب و بصیر ممکن نیست. 

 

 

این مسئول در ادامه تصریح کرد: برگزاری همایش حکمت مطهر،  نشست های تربیت و تعالی،نشستهای سیاسی در سپاه و بسیج با محوریت بازخوانی اندیشه های شهید مطهری(ره)، اجرای مسابقه کتابخوانی،تجلیل و تکریم مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی فعال  و کارکنان و بسیجیان فراگیر فعال و خلاق در امر معنویت افزایی، تربیت و تعالی، امر به معروف و نهی از منکر و جهاد تبیین و سرکشی از حلقات صالحین از عمده برنامه های اجرایی این هفته می باشد. 

 

 

استادیار شبکه تربیتی صالحین این رده در پایان ضمن تاکید بر نقش اساسی شبکه تربیتی صالحین  در تحقق هرچه بهتر برنامه های این هفته یادآورشد:تمامی برنامه های مذکور به همت اقشار مختلف بسیج و معاونت عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه طارم و همراهی و مساعدت فرماندهان و مسئولین محترم سپاه ناحیه  و برخی از مسئولین محترم شهرستان طارم برگزار شد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار