خبرهای داغ:

جلسات جنگ نرم به همت گردان 107 امام حسین(ع)برگزار شد

به مناسبت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری هفته عقیدتی سیاسی در سپاه جلسات جنگ نرم با موضوع فرمایشات رهبری به همت گردان 107 امام حسین(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۱۰۹۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام)، به مناسبت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری هفته عقیدتی سیاسی در سپاه جلسات جنگ نرم با موضوع فرمایشات رهبری به همت گردان 107 امام حسین(ع) برگزار شد.

فرمانده گردان ۱۰۷امام حسین (علیه السلام) در رابطه با برگزاری این جلسه گفت: در این جلسه مباحث مهمی چون جهاد تبیین در کلام رهبری اهمیت حضور افسران جنگ نرم در جامعه و تبیین و رفع شبهات در رابطه با موضوعات روز انقلاب اسلامی، مفاهیم جنگ ترکیبی دشمن و لزوم مقابله با دشمن به وسیله جهاد ترکیبی،و لزوم ورود همه جانبه به فرمان رهبر معظم انقلاب با موضوع جهاد تبیین که امری قطعی , ضروری , فوری و عینی است ,به بحث و گفتگو گذاشته شد و حاضرین با این مفاهیم آشنایی بیشتری پیدا نموده و در خصوص راهکارهای عملی شدن این مفاهیم به تبادل نظر پرداختند.

این فرمانده در ادامه افزود: در این جلسه تبادل نظر میان بسیجیان در رابطه با شیوه های امر به معروف در رابطه با جهاد تبیین صورت گرفت .

وی همچنین خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن یکی از راهکارهای اصلی و مهمی است که در این جلسه بر آن تاکید گردید

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار