خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج حضرت معصومه(س) صالح‌آباد:
بهار-فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد بابیان اینکه شهید مطهری یک انسان بزرگ و برجسته بود، گفت: زندگی ایشان، تلاش مخلصانه، مومنانه، عالمانه همراه با احساس درد، با بصیرت کامل در میدان علم، معرفت و فرهنگ بود.
کد خبر: ۹۴۳۱۱۰۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

مریم طلایی نیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به سخنی از امام خامنه‌ای(مدظله العالی) اظهار داشت: اینکه روز معلم را در سالگرد شهادت شهید مطهری(ره) قرار دادند یک معنای نمادین و پرمغز و پرمضمونی دارد چون حقاً و انصافاً مرحوم شهید مطهری (ره) یک انسان بزرگ و برجسته بود، زندگی ایشان، تلاش مخلصانه، مومنانه، عالمانه همراه با احساس درد، همراه با یک بصیرت کامل در میدان علم، معرفت و فرهنگ بود.

وی افزود: به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت استاد مطهری (ره) و بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی و معلم، چندین عنوان برنامه از سوی حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) خواهران صالح آباد برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه بسیج حضرت معصومه(س) صالح‌آباد ادامه داد: تجلیل از خانواده معظم شهدا، عطرافشانی مزار مطهر شهدا، برگزاری مراسم گرامیداشت و تجلیل از بسیجیان، فضاسازی حوزه و پایگاه‌های مقاومت، برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری، تولید و بارگذاری اندیشه‌های شهید مطهری(ره) در فضای مجازی، مسابقه مقاله نویسی، کتابخوانی، نقاشی و خطاطی از آثار شهید مطهری(ره) از جمله این برنامه‌ها است.

وی یادآور شد: اجرای زنگ سپاس معلم، اهداء کتاب، برگزاری محافل انسی با قرآن کریم، معرفی کتب آثار شهید مطهری(ره) و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی نیز از مهمترین برنامه‌های این حوزه در این هفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات