همدان-مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان از اجرای بیش از ۲۰ برنامه طی ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۰۵۱۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴

سرهنگ پاسدار علی مختاری معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: بیش از ۲۰ برنامه طی ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه همدان برگزار شد.

‌‌وی با بیان اینکه یکی از محوری‌ترین برنامه‌ها مفاهیم قرآنی در قالب آیات جهاد تبیین بود، افزود: برگزاری کلاس‌های احکام، اخلاق، تجوید برای کارکنان و سربازان به صورت کلاس جداگانه در طول ماه رمضان، مسابقه بزرگ قرآنی و اهداء جایزه در هر روز برای دو نفر از دیگر برنامه‌ها بود.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ارسال محتواها، استفاده از ظرفیت اساتید حوزه و دانشگاه برای کلاس‌های پیش‌بینی شده، برگزاری دو مورد مسابقه از کتاب «سیمای شهید سلیمانی» و «شهید سلیمانی که من می‌شناسم»، ارزیابی نماز، قرآن و احکام برای کارکنان و سربازان و برگزاری محافل انس با قرآن کریم نیز از اقدامات اجرایی در این ماه مبارک بود.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت قاریان برجسته و بین المللی در کلاس‌های قرآن ماه مبارک رمضان، تجلیل از اصحاب رسانه در ماه مبارک رمضان به همراه افطاری، برگزاری نشست‌های بصیرتی، ارسال کلیپ‌های اعتقادی و شهدا و بصیرتی برای کارکنان و بسیج، طرح ختم قرآن کریم توسط خانواده‌های کارکنان نیز در طول ماه مبارک رمضان انجم شد.

مختاری عنوان کرد: ذکر صلوات برای شهدای مدافعین حرم شهدای دفاع مقدس به خصوص شهید سلیمانی بیش از ۳۶ هزار صلوات، تجلیل از قاریان، استفاده از ظرفیت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای روشنگری، انعکاس مطلوب برنامه‌های ماه مبارک رمضان، استفاده از اساتید صاحب نفس در کلاس‌های اخلاق و... نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات