خبرهای داغ:
معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه استان همدان خبر داد
همدان-معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه استان همدان از اجرای ۱۵۰ برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۹۶۰۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمد اسماعیل بیگی امروز در جمع اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج اظهار داشت: این هفته به مناسبت شهادت علامه شهید مرتضی مطهری نامگذاری شده است.

وی با اشاره به نقش سازنده تفکرات شهید مطهری در تربیت افراد به ویژه پاسداران و بسیجیان افزود: در سایه این تفکر است که افراد می‌توانند علاوه بر رشد، در انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده و پیشگام باشند.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه همدان با این توضیح که اندیشه‌های شهید مطهری مختص به زمان و دوره خاصی نیست، گفت: اندیشه وی هم برای زمان خود و هم برای آیندگان قابل فهم و راهگشا است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی از ۱۲ اردیبهشت مااه آغاز شده و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه می‌یابد، مطرح کرد: تبیین و ترویج اندیشه‌های شهید مطهری، تجلیل از فرمانده مربیان برتر، تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگر به ویژه تجلیل از ۱۰۳ شهید روحانی استان، فراخوان تهیه و تدوین مقالات، برگزاری مسابقه نقاشی، خطاطی و کتابخوانی، برپایی نشست بصیرتی فرماندهان در راستای جهاد تبیین در تمام حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج، برگزاری زنگ سپاس معلم و صبحگاه مشترک، نشست‌های بصیرتی در دانشگاه‌ها از جمله برنامه تدارک دیده شده برای این هفته است.

اسماعیل‌بیگی با بیان اینکه در این هفته ۱۵۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود، اظهار داشت: در مجموعه معاونت عقیدتی سیاسی در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری درباره جهاد تبیین از ۱۴ فرودین همزمان با شروع ماه مبارک رمضان برنامه جهاد تبیین را در سپاه برای رده‌های مختلف آغاز کردیم که امروز پس از یک ماه اختتامیه آن برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات