فرمانده سپاه نوشهر خبر داد

رزمایش جهادگران فاطمی در نوشهر با توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی

ساری-سرهنگ ابراهیم پور گفت: همزمان با رزمایش هفته جهادگران فاطمی در نوشهر بیش از هزار بسته کمک مومنانه توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۴۳۱۳۸۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از  روابط عمومی سپاه نوشهر، سرهنگ مهرداد ابراهیم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر در مراسم نهضت کمک مومنانه که به مناسبت رزمایش سراسری جهادگران فاطمی با حضور مسوولان شهرستانی برگزار شد؛ گفت: تشکیل گروه‌های جهادی از اقدامات ارزنده‌ای بود که در سطوح مختلف در بین نوجوانان و جوانان و اقشار مختلف برای کمک به جامعه خصوصاً مناطق کم برخوردار و محروم شکل گرفت و در این راستا در قالبر رزمایشی گروه‌های جهادی با هدف کمک به نقاط محروم در بخش‌های مختلف خدمات رسانی میکنند.

سرهنگ ابراهیم پور با اشاره به تلاش‌های مستمر در حوزه آبادانی شهرستان به همت بسیجیان گفت؛ پروژه‌های محرومیت زدایی بویژه آب رسانی و شبکه‌های توزیع منابع آب در اولویت برنامه‌های جهادی بسیج سازندگی در بخش‌های روستایی و شهری قرار دارد.

وی یادآور شد: متاسفانه در بحث آب شرب در حوزه شهری و روستایی با قعطی یا کمبود آب شرب و یا عدم کیفیت آب شرب مواجه هستیم و می‌طلبد که با وحدت رویه و کمک همدیگر این مسأله اصلی رفع گردد.

فرمانده سپاه شهرستان نوشهر با اشاره به بحث توزیع جهیزیه در بین مددجویان و نوعروسان نیازمند افزود؛ در سال ۱۴۰۰ در بحث جهیزیه غرب مازندران قریب به یکصد جهیزیه به محوریت نوشهر توزیع شد که پتانسیل و ظرفیت نوشهر را نشان داد که به عنوان پایلوت برای غرب مازندران را پوشش میدهد.

سرهنگ ابراهیم پور افزود: همزمان با رزمایش هفته جهادگران فاطمی در نوشهر بیش از هزار بسته کمک مومنانه توزیع می‌شود.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در شرایط کنونی کشور گفت؛ جهادگران رسانه‌ای و جهاد تبیین و روایت میتواند نقش محوری در نهضت امیدآفرینی در جامعه دارند و در این شرایط باید نقش میدانی‌تر و آگاهانه‌تر داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار