مدیر بهداشت سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد

برگزاری برنامه های مختلف همزمان با هفته سلامت در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان

زنجان _ مدیر بهداشت سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از برگزاری برنامه های مختلف همزمان با هفته سلامت در این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۱۴۱۲
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰

عنایت الله آقائی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ضمن گرامیداشت هفته سلامت اظهار داشت:روزشمارهای هفته سلامت به نقش مهم مردم و مسئولان  در حفظ و ارتقای سلامت همگانی اشاره دارد و این هفته فرصت مناسبی است تا  در راستای تحقق عدالت و تعالی نظام سلامت تلاش کنیم.  

 

برگزاری برنامه های مختلف همزمان با هفته سلامت در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان

مدیر بهداشت سپاه انصارالمهدی (عج) با بیان اینکه سپاه زنجان در راستای هفته سلامت برنامه هایی با عنوان سلامت محور برنامه ریزی نموده است، تصریح کرد:توزیع بسته های بهداشتی، تقدیر از سفیران سلامت،کوهنوردی، تبلیغات محیطی در سطح استان، توزیع ماسک و محلول ضد عفونی کننده، بازدید از نواحی، اردو گزارش گیری از نواحی و دعوت از دکتر پیرزه روانپزشک و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان از جمله برنامه‌های پیش بینی شده می باشد. 

 

 

 

وی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط بهداشت سپاه انصارالمهدی(عج)در ایام کرونا افزود:از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا  قرارگاه امام رضا (ع) در راستای کمک به حوزه بهداشت و درمان و مردم تشکیل شد. 

 

 

 

این مسئول با بیان اینکه در دوران شیوع ویروس کرونا در قرارگاه امام رضا(ع) اقدامات خوبی صورت گرفته است، عنوان کرد:برای کنترل شرایط و وضعیت مناسب استان جلسات برای ارائه گزارشات کارگروه ها به صورت ماهانه برگزار می شود. 

 

 

 

مدیر بهداشت سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با توجه به اینکه سازمان بهداشت جهانی هفته سلامت سال جاری را با عنوان «سلامت ما، سلامت سیاره ما» نامگذاری کرده است،تصریح کرد:سلامت، الگوی پیشران و تمدن اسلامی نیز به عنوان شعار هفته سلامت در سپاه استان در نظر گرفته شده است و در راستای این دو شعار برنامه های مختلفی در مجموعه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار می‌شود. 

 

 

 

آقائی در پایان با اشاره به آمار واکسیناسیون در استان زنجان، خاطرنشان کرد:دوز اول و دوم واکسن کرونا در سطح استان کامل و دوز سوم واکسن کرونا حدودا 65 درصد تزریق شده است که خوشبختانه مجموعه سپاه استان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در طرح شهيد سليماني اقدامات مناسب و خوبی در این راستا انجام داده است.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار