خبرهای داغ:
ملایر-مسئول عقیدتی سپاه ملایر گفت: با مطالعه، بازخوانی و ترویج و تبیین اندیشه‌ها و آثار شهید مطهری چراغ و مشعلی در اذهان و اندیشه‌ها ایجاد می‌شود که موجب بیداری و سوق و هدایت جامعه بشری به سوی اسلام واقعی است.
کد خبر: ۹۴۳۱۴۳۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱

حجت الاسلام حسین بیاتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تبریک هفته عقیدتی سیاسی و معلم اظهار داشت: ۱۲ اردیبهشت ماه هر سال یادآور عروج استاد علم، زهد و تقوی شهید روحانی مرتضی مطهری است که به همین بهانه در سپاه پاسداران به نام روز معلم و عقیدتی نامگذاری شده و به پاس آن یک هفته بعد از آن را هفته عقیدتی سیاسی نامیده‌اند.

وی افزود:  هفته عقیدتی سیاسی فرصت مناسبی است تا همه ما به ترویج و تبیین آثار و افکار و اندیشه‌های استاد مطهری در سپاه و بسیج بپردازیم.

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه ملایر  گفت: از جمله میدان‌ها و خط و مشی‌های انقلاب اسلامی مبانی فکری و آثار استاد شهید مطهری است که بیان و بازخوانی آن برای پاسداران و بسیجیان و اندیشمندان موجب علاقه و تقویت قوای حفظ و نشر مبانی اسلامی و معنوی در عرصه‌های مختلف جامعه اسلامی می‌شود.

وی ادامه داد: با مطالعه، بازخوانی و ترویج و تبیین اندیشه‌ها و آثار این استاد عزیز چراغ و مشعلی در اذهان و اندیشه‌ها ایجاد می‌شود که موجب بیداری و سوق و هدایت جامعه بشری به سوی اسلام واقعی بوده که نهایت آن سعادت، کمال و قرب الهی است.

بیاتی با بیان اینکه آثار این شهید گرانقدر همچنین موجب رشد و شکوفایی فکری و اندیشه‌ای جوانان و اندیشمندان می‌شود، گفت: نتیجه بازخوانی این آثار  تربیت امثالی همچون استاد مطهری در بطن نظام و انقلاب و حوزه‌های علمیه و سپاه پاسداران است.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت این ایام درسپاه ناحیه ملایر افزود: از جمله مهمترین برنامه‌هایی که به مناسبت این هفته با هدف تبیین و ترویج آثار استاد شهید مطهری در سپاه ناحیه ملایر اجرا شد برگزاری جلسات هماهنگی و همفکری با حضور اعضای ستاد بزرگداشت استاد شهید مطهری برای انجام و اثربخشی و پیشبرد بهتر برنامه‌ها بوده است که حاصل آن برگزاری مراسم بزرگداشت و یادبود استاد شهید مطهری و تجلیل و تقدیر از مربیان پایور و بسیجی و همچنین مسئولین عقیدتی سیاسی و سربازان و متربیان برتر و فرمانده مربی بود.

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه ملایر گفت: برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری فرماندهان و رابطین و شورای حوزه و پاسداران، مسابقات کتابخوانی نقاشی و خطاطی و مقاله نویسی در راستای تبیین و ترویج آثار و اندیشه‌های استاد مطهری، اجرای صبحگاه مشترک، نواختن زنگ معلم در مدارس به صورت جامع در سطح ناحیه و حوزه‌های مقاومت و... نیز از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات