مسوول بسیج مداحان سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: سرود همخوانی «سلام فرمانده» فردا چهارشنبه 21اردیبهشت ماه ساعت 18 زیر پرچم بوستان غدیر شهر بندرعباس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۳۱۴۴۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶

مهدی احترامی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج افزود: این برنامه توسط سازمان بسیج مداحان سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و با همکاری هیات های مذهبی استان با حضور دهه نودی ها برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: همچنین در این راستا سازمان بسیج دانش آموزی، هرمزگان و مجموعه شورای هماهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس و صدا و سیما هم در این زمینه همکاری دارند و پای کار هستند.

مسوول بسیج مداحان سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهارداشت:  هدف از این برنامه حضور دهه نودی ها و در واقع بیعت مجدد با رهبرمعظم انقلاب به عنوان نائب امام زمان (عج) است و همچنین ارائه همخوانی شعر مهدوی با همین عنوان سلام فرمانده در کل کشور بوده که تبدیل به یک جریان شده است.
وی از همه اقشار مختلف مردم بویژه  دهه نودی ها دعوت کرد که در این مراسم حضور یابند تا بتوانیم به صورت باشکوه این برنامه را برگزار کنیم.
این مسوول ابرازداشت: همچنین در کنار این مراسم، برنامه های جانبی مختلفی از جمله پرواز بادبادک ها ویژه کودکان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات