خبرهای داغ:

همکاری بازرسان بسیجی برای نظارت و کنترل بازار/ همیاران نظارت به تنظیم بازار کمک می‌کنند

شاهرود_معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرودبا اشاره به نظارت و کنترل بازار گفت:همیاران نظارت، چون بسیجیان و اصناف کمک کنند چرا که دست‌یابی به نتیجه مطلوب نیازمند نظارت بیش‌تر بر بازار است.
کد خبر: ۹۴۳۱۵۲۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در جلسه با بسیجیان و همیاران و ناظران افتخاری ضمن تقدیر از همکاری مستمر در دوران کرونا، همکاری با ستاد تنظیم بازار در امر کنترل و نظارت بر بازار را خواستار شد و اظهار کرد: برای نظارت بر این تعداد واحد صنفی و با توجه به مسائلی که امروز در بازار وجود دارد، قطعا با محدودیت نیرو و بازرس مواجه هستیم و بسیجیان می‌توانند در این امر مهم به ستاد تنظیم بازار کمک برسانند.
او ضمن بیان این مطلب که نیرو‌های بسیج در قالب همیاران نظارت می‌توانند به اعضای ستاد تنظیم بازار کمک شایانی کنند، افزود: همکاری مشترک ناظرین بسیجی برای زمان حال و وضعیت فعلی بازار است و هدف جلوگیری از سودجویی در بازار بوده، لذا این طرح طبیعتا تا برگشت بازار به شرایط عادی و منطقی ادامه خواهد داشت.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در پایان با اشاره به اینکه این طرح برای مبارزه با سود جویی و تخلف در بازار است و حمایت از مردم در شرایط فعلی از اهمیت بالایی برخوردار است، عنوان کرد:امیدواریم با همکاری بیش از پیش بتوانیم نتایج مثبتی در این زمینه حاصل نماییم.

همکاری بازرسان بسیجی برای نظارت و کنترل بازار/ همیاران نظارت به تنظیم بازار کمک می‌کنند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار