همدان-سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف ۵۰ کیسه آرد در منزل مسکونی و پلمب یک انبار به دلیل احتکار در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۱۶۴۹
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

مرضیه یونسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزار یبسیج در همدان اظهار کرد: با توجه به ارزان بودن قیمت آرد در ایران نسبت به کشور‌های دیگر، متاسفانه این روز‌ها احتکار بلای جان مردم شده و برخی به جای کمک به مردم به فکر سوء استفاده از وضع موجود هستند.

وی افزود: در پی مبارزه با این تخلفات، حسب گزارشات رسیده مبنی بر وجود مقادیر زیادی مواد غذایی در یک انبار و مقادیری آرد در یک منزل مسکونی و پیگیری موضوع بلا فاصله دو اکیپ از این اداره کل به دو آدرس اعلامی اعزام و با همکاری سازمان صمت، جهاد کشاورزی و پلیس امنیت اقتصادی در محل حاضر و با حکم قضایی با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی وارد منزل شدند.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: از محل مذکور تعداد ۵۰ کیسه آرد یارانه‌ای نوع ۲ کشف و تحویل شرکت غلّه و خدمات بازرگانی شد تا در شبکه رسمی توزیع کند.

وی ادامه داد: همچنین در گزارش دوم با بررسی انباری در حاشیه شهر مقادیر زیادی مواد غذایی از قبیل ماکارونی، مرغ منجمد خارجی، حبوبات، مواد شوینده و ... کشف و طی صورت جلسه‌ای انبار موجود پلمب و پرونده احتکار تشکیل شد که به محض وصول از سوی سازمان صمت، در کوتاه‌ترین زمان در تعزیرات حکومتی رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات