خبرهای داغ:
نهاوند-سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: هم اکنون کالاهای اساسی وارد شهرستان شده و به میزان لازم برای عرضه در بازار وجود دارد و در این خصوص هیچ گونه مشکل و کمبودی نداریم.
کد خبر: ۹۴۳۱۴۹۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، جعفر سلگی در جلسه تنظیم بازار و اقدام مشترک شهرستان نهاوند اظهار داشت: جلوگیری از احتکار مد نظر مدیران اتاق اصناف باشد، ما در انبارهای استان و شهرستان کمبودی نداریم و دلیلی برای گرانفروشی نیست، فروشگاه‌ها و مغازه‌ها نباید خالی از جنس باشد و از لحاظ اجناس تا حد معقول تامین شوند.

وی بیان کرد: به منظور تامین کالاهای اساسی مردم، اقلام ضروری با قیمت متعادلی در فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی شهرستان برای مصرف شهروندان موجود است.

سرپرست فرمانداری نهاوند افزود: هم اکنون کالاهای اساسی شامل روغن، قند و شکر، سه نوع برنج تنظیم بازار، وارد شهرستان شده و در فروشگاه‌های سطح شهر با قیمت تعادلی در حال توزیع است و به میزان لازم برای عرضه در بازار وجود دارد و در این خصوص هیچ گونه مشکل و کمبودی نداریم.

وی افزود: یارانه کالاهای اساسی و جزئیات بسته اجرایی هدفمندی یارانه کالاهای اساسی از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم می‌رسد و هیچگونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

سلگی اظهار داشت: در راستای تنظیم و ثبات بازار نیز گشت‌های مشترک و همچنین بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات و اتاق اصناف به طور مستمر، وضعیت موجود را رصد و با متخلفان بدون هرگونه چشم پوشی برخورد می‌کنند.

وی گفت: همه ما به نوعی باید بتوانیم جهاد تبیین را در این وضعیت تشریح کنیم و آثار مثبتی هم که در جامعه وجود دارد را برای مردم بازگو کرد.

سرپرست فرمانداری نهاوند افزود: بازرسی‌ها در سطح بازار بصورت جدی‌تر و جامع‌تر باشد، از فردا ۲۱ اردیبهشت با چند اکیپ نظارت‌ها از سر گرفته می‌شوند و مردم باید حتما خروجی نظارت‌های ما را ببینند.

وی گفت: نظارت بر نانوایان به صورت جدی انجام گیرد، تا شاهد کم فروشی‌ها و پایین آمدن کیفیت نان نباشیم و بازاری باثبات و به دور از حاشیه داشته باشیم، همه ما به نوعی باید بتوانیم نسبت به جهاد تبیین در این وضعیت استفاده کنیم و آثار مثبتی هم که در جامعه وجود دارد را برای مردم تشریح و تبیین کرد.

سلگی به استفاده از توان و ظرفیت رسانه‌ها براي هم‌افزايي در تحقق مديريت بازار و اقناع سازی مردم تاکید کرد و بیان داشت: از ظرفیت اصحاب رسانه برای اطلاع رسانی و آگاه‌سازی مردم در راستای اینکه طرح ایجاد شده بسیار سودمند و هدفمند است، استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات