خبرهای داغ:
امام جمعه صالح آباد:

انتظار مردم از دولت انقلابی استقرار نظم و ثبات قیمت در بازار است

بهار-امام جمعه صالح آباد گفت: انتظار مردم از دولت مردمی و انقلابی استقرار نظم و ثبات قیمت در بازار است و باید گرانی‌های افسار گسیخته مهار شود.
کد خبر: ۹۴۲۷۲۸۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حمید افتخاری در خطبه های نمازجمعه صالح‌آباد با اشاره به حدیثی از امیرمؤمنان (ع)، به عملیات تروریستی چند روز گذشته در افغانستان اشاره و اظهار کرد: خواسته‌ مردم افغانستان از دولت طالبان تامین امنیت بود.

وی در ادامه با اشاره به شعله‌ور شدن درگیری کشورهای اشغالی در ایام ماه مبارک رمضان که سابقه‌ای چند ساله دارد، افزود: تغییر جبهه مردم فلسطین برای انتخاب شیوه جدید مبارزه، برای نگاه داشتن هویت ملی و دینی خودشان است.

امام جمعه صالح آباد با بیان رشد افسار گسیخته قیمت برخی کالاهای اساسی گفت: عادت برخی تجار و بازاریان عمده که در ابتدای سال افزایش قیمت دارند، کشمکش‌های مسائل منطقه و شرایط سیاسی و اقتصادی، سهم دلالان پشت پرده که در ادوار مختلف باعث ایجاد بی‌ثباتی در بازار می‌شوند تا پولی به جیب بزنند، سیاست‌گذاری کثیف برخی مدیران بی‌کفایت که سال‌های گذشته منصوب شده‌اند و باید سریعا عوض شوند از دلایل این امر است.

وی تاکید کرد: از دولت هم انتظار می‌رود نظارت را بیشتر کرده و به بازار دقت کند و برخورد قضایی با احتکارگران انجام شود.

افتخاری ادامه داد: انتظار مردم از دولت مردمی و انقلابی استقرار نظم و ثبات قیمت در بازار است و باید گرانی‌های افسار گسیخته مهار شود، ما بر این باور هستیم که دولت می‌خواهد و ان شاء الله هم که موفق باشد.

وی با اشاره به فرزند یکی از مسئولین سابق نظام که وقاحت را به اوج خود رسانده و تحریم‌های آمریکا علیه سپاه را مورد حمایت قرار داد و حتی به قرآن و پیامبر خدا(ص) هم اهانت کرد، بیان داشت: نمی‌دانیم که چرا مسئولین قضایی با این افراد برخورد نمی‌کنند، همه ما خواهان مقابله با این زالوهای انقلاب هستیم.

امام جمعه صالح آباد با اشاره به قرار گرفتن در دومین شب از ایام لیالی قدر حاضرین را به استفاده حداکثری از این شب دعوت کرد و شهادت حضرت علی (ع) را تسلیت گفت و افزود: متاسفانه در جامعه خود نام علی(ع) را به یدک می‌کشیم اما از رسم علی(ع) خبری نیست، باید به سمت راه و روش زندگی این امام حرکت کنیم و مسئولین ما شیوه حکومتی ایشان را نصب العین خود داشته باشند و بر اساس منش و راه ایشان مدیریت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات