خبرهای داغ:
حاجی‌بابایی:

قد استان همدان در فرهنگ بلند است

همدان- نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه قد استان همدان در فرهنگ خیلی بلند است، گفت: این امر کار را بسیار سخت می‌کند.
کد خبر: ۹۴۲۶۹۴۷
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا حاجی‌بابایی در آئین تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی ابن سینا با حضور اهالی فرهنگ و هنر و مسئولین استانی برگزار شد، اظهار داشت: مقوله فرهنگ پیچیده‌ترین موضوعی است که در جامعه ما امروز از آن صحبت می‌شود.

وی با بیان اینکه قد استان همدان در فرهنگ خیلی بلند است، افزود: این قد بلند همدان که به درازای تاریخ و به وسعت تمدن و به قله بلند شهادت، مرجعیت، ایمان و مؤمنین است، کار را بسیار سخت می‌کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: این قد بلند فرهنگی استان همدان همیشه ما را کیلومترها عقب از آن هدفی که وجود دارد، می‌برد؛ فرهیختگان، هنرمندان، شاعران، اهل قلم و نویسندگان در استان ما فراوان هستند و به تعداد کوچه‌ها و محله‌های ما بزرگان علم، ادب، فرهنگ و رشته های گوناگون علوم وجود دارد.

وی بیان کرد: همه فرهیختگان باعث افتخار ما هستند از بوعلی سینا گرفته تا باباطاهر، همه منشأ افتخارات تاریخ بودند.

حاجی‌بابایی عنوان کرد: این حرکت و گام بلندی که در دولت مردمی سیزدهم برداشته می‌شود، می‌تواند قسمتی از خواسته‌های مردم و این جایگاه رفیع فرهنگ و هنر استان را به منصه ظهور برساند.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های ما این است که می‌خواهیم در ایران بگوییم «ما همدان هستیم»، به ایران بگوییم ما وجود داریم و هستیم و مدعی هستیم جزء فرهنگ فاخر و برتر که ملت ایران دارای فرهنگ هستند اما ما هستیم و قطبی در مسائل فرهنگی هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات