خبرهای داغ:
سردار رفیعی آتانی در ادامه عنوان کرد: پروژه های آبرسانی، چه آب شرب و چه آب کشاورزی جزء اولویت‌‌های اول برنامه بسیج سازندگی است
کد خبر: ۹۴۳۱۶۸۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

قزوین_ سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه استان قزوین در بازدید از پروژه‌های رزمایش دهه جهادگران فاطمی در روستای کامان گفت: خداوند بزرگ را شکر گذاریم که بعد از ۴۳ سال از انقلاب اسلامی به برادران سپاه و بسیج همچنان توفیق خدمت به مردم خوبمان را عنایت کرده است. ما شکرگزار هستیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی این فرصت‌های طلایی را به ما داده که بتوانیم خدمت بی منت به مردم عزیز خودمان ارایه کنیم.

سردار رفیعی آتانی در ادامه عنوان کرد: پروژه های آبرسانی، چه آب شرب و چه آب کشاورزی جزء اولویت‌‌های اول برنامه بسیج سازندگی است که در این دهه‌ای که رزمایش جهادگران فاطمی را آغاز کردیم اولین پروژه‌ای که آغاز شد، در حوزه آب شرب است.

وی ادامه داد: من دوست دارم در هر کجایی که قرار می‌گیرم از حاج قاسم سلیمانی، عزیز ملت ایران صحبت کنم. او می‌گفت که ما نمی گوییم بروید، ما می گوییم که بیایید. بسیج سازندگی، این جوانان در قله‌ قاسم سلیمانی ایستاده و می‌گویند که بیایید.

سردار رفیعی همچنین ادامه داد: من از زبان این جوانان و نوجوان ها به مسئولین می‌گویم، به آنهایی که می‌خواهند پشتیبانی کنند، می‌گویم بیایید! اینجا جای خدمت است. اینجا جای آبرو گرفتن است.اینجا جای عزت گرفتن است.

فرمانده سپاه استان قزوین در پایان گفت: وعده‌ای که برادر عزیزمان آقای فیضی داده بودند چهار ماهه تمام بشود، اکنون در کمتر از یک ماه تمام می‌‌شود. همین جا از برادر عزیزمان حسینیان هم قول می‌گیریم که مخزن آب پیش‌ساخته را هم پیگیری بکنند و اگر هم در تعهدات ما نیست، پیگیری کنند که وارد تعهدات ما بشود و ما بدهکار مردم خوب اینجا بشویم و مخزن آب به زودی اینجا جایگذاری بشود.

گفتنی است پژوه شبکه انتقال آب داخلی روستای کامان دارای طول ۲ کیلو متر است و این پژوه توسط جهادگران بسیج سازندگی با مشارکت شرکت آبفای استان در مدت کمتر از یک ماه به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها