آیین نکوداشت هفته سلامت با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و جمعی از مسئولین ارشد این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۱۷۷۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان در این نشست ضمن ارج نهادن حوزه بهداشت و درمان گفت: نامگذاری 17 تا 23 اردیبهشت ماه به عنوان هفته سلامت، فرصتی برای تبیین اهمیت سلامت در توسعه پایدار است.

دکتر محمد غلام نژاد ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون خدمات بسیاری در حوزه بهداشت و درمان صورت پذیرفته که اهمیت و ارزش زحمات و خدمات کادر بهداشت و درمان بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه های هفته سلامت، اظهار داشت: ارتقاء فرهنگ سلامت، یکی مهمترین اهداف هفته سلامت بوده که امسال با شعار "سلامت ما، سلامت سیاره ما" به این موضوع می پردازند که سلامت جانعه بشری به یکدیگر وابسته است و نمیتوان نسبت به هم بی تفاوت بود.

دکتر غلام نژاد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید مدافع سلامت دکتر محمد زارعی عنوان کرد: از تلاش های بی بدیل یکایک مدافعان سلامت که همواره در کنار مردم برای حفظ سلامت جامعه از خودگذشتگی کردند، تشکر میکنم و از خداوند برای ایشان طلب سلامتی دارم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد همچنین در ادامه گفت: ۲۰ پروژه از مجموع ۴۵ پروژه دانشگاه علوم پزشکی استان راکد و چندین سال تعطیل بودند که در این مدت سه ماهه همگی تعیین تکلیف شدند.

وی اظهار داشت: در این سه ماه اخیر پروژه های راکد دانشگاه که به دلایل مختلف راکد بودند چرخ شان به حرکت درآمد.

وی افزود: روز گذشته به مناسبت هفته سلامت ۱۰ پروژه در کهگیلویه، چرام، باشت و دیگر مناطق استان افتتاح شدند.  

غلام نژاد تاکید کرد: این پروژه ها در مدت سه ماهه اخیر از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی به ۱۰۰ درصد رسیدند.

وی ادامه داد: هم اینک بیمارستان های استان که در حال ساخت هستند تعیین تکلیف شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: در دولت جدید برای احیای شعار های انقلاب تلاش کردیم و جهادی و انقلابی مجموعه پای کار هستند.

وی ابراز داشت: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با چالش های بسیاری رو بروست و تقصیر کسی نیست این چالش ها همیشه وجود داشته اند و بدهکاری ها وجود داشته اند.

غلام نژاد افزود: بدهی هایی که دانشگاه وجود دارد تنها با همکاری های بین بخشی و تعامل و کمک سایر دستگاه ها و مشارکت بخش خصوصی و خیران و سازمان های مردم نهاد قابل جبران است.

آیین گرامیداشت هفته سلامت در یاسوج برگزار شد/تعیین تکلیف 45 پروژه در دانشگاه علوم پزشکی یاسوجآیین گرامیداشت هفته سلامت در یاسوج برگزار شد/تعیین تکلیف 45 پروژه در دانشگاه علوم پزشکی یاسوجآیین گرامیداشت هفته سلامت در یاسوج برگزار شد/تعیین تکلیف 45 پروژه در دانشگاه علوم پزشکی یاسوجآیین گرامیداشت هفته سلامت در یاسوج برگزار شد/تعیین تکلیف 45 پروژه در دانشگاه علوم پزشکی یاسوجآیین گرامیداشت هفته سلامت در یاسوج برگزار شد/تعیین تکلیف 45 پروژه در دانشگاه علوم پزشکی یاسوجآیین گرامیداشت هفته سلامت در یاسوج برگزار شد/تعیین تکلیف 45 پروژه در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

 

ارسال نظرات