یکی از شهدای گرانقدر دفاع مقدس در وصیت نامه خود تاکید کرد: حرف‌های امام خمینی و روحانیت را پذیرا باشید چراکه امروز ایام دشوار است.
کد خبر: ۹۴۳۱۷۹۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، شهید علی اصغر غلامی فرزند علی در سال ۱۳۴۰ در شهر مقدس قم چشم به جهان گشود و در تاریخ ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۳۶۱ در سن ۲۱ سالگی در عملیات بیت المقدس و در منطقه عملیاتی خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد و مزار وی واقع در گلزار شهدای سوم خرداد استان قم است.

حال امروز به مناسبت سالروز شهادت شهید علی اصغر غلامی وصیت نامه این شهید بزرگوار را می‌خوانیم:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

پدر و مادر مهربانم و هم وطن عزیزم رفته‌ام در غرب و جنوب کشور با دشمنان خدا و قرآن و اسلام می‌جنگم و این راه برای افتخار ماست پروردگارا این خون ناقابل ما پیروان محمد(ص) را بپذیر و ما را از سربازان شهیدان حسین بن علی(ع) قرار بده.

پدر و مادر جان و برادر و خواهر مهربانم می‌دانم که خبر شهادت من خیلی ناراحت کننده است برای شما امیدوارم که برایم بی‌تابی و گریه نکنید بخندید خوشحال شوید برای اینکه در راه اسلام‌ و قرآن گام برداشته و جان باخته‌ام خوش باشید که خوشی شما باعث سر شکستگی دشمن می‌شود. ای برادران عزیزم هوشیار باشید و تمامی حرف‌های امام خمینی و روحانیت را از جان و دل پذیرا باشید که زمان حسین(ع) است و ایام دشوار.

ای خواهر مهربانم حجاب‌ و عفت و پاکدامنی را سر لوحه زندگی خود قرار بده همیشه فاطمه و زینب وار مبارزه کن. ای دوستان و آشنایان به همه دیگر نزدیکان بگویید جان من هدیه‌ای برای اسلام و قرآن بود و در تشییع جنازه من فقط ذکر خدا را داشته باشید الله اکبر بگویید و هیچ بد گویی به انقلاب ‌و اسلام نکنید.

انتهای پیام

ارسال نظرات