خبرهای داغ:
مراسم افتتاح ۸۹۰مین رشته قنات در استان باحضور سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی در بخش آرین شهر قاین برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۰۱۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی مراسم افتتاح ۸۹۰مین رشته قنات در استان باحضور سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی در بخش آرین شهر قاین برگزار شد.

در این مراسم برات زاده فرماندار شهرستان قاین با اشاره به فعالیت های بسیار خوب جهادگران بسیجی در سطح شهرستان، اعزام بیش از ۹۷ گروه جهادی، راه اندازی ۸۰ صندوق قرض الحسنه، احیاء چندین رشته قنات، آسفالت راه های روستایی و... را از جمله اقدامات در هفته بسیج سازندگی برشمرد.

لازم به ذکراست آب‌رسانی به روستاهای شیخ علی و دوچاهی، احداث ۱۹ واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه، احداث کانال و استخر در روستاهای دره باز، آویج، خونین پای گدار، احیاء و مرمت قنوات پای کوه اسفدن، روستای بزن آباد، بخش آباد، جنت آباد و پروژه کتابخانه های کرغند و آرین شهر از دیگر برنامه هایی است که در سال ۱۴۰۱ توسط بسیج سازندگی سپاه قاین در دست اقدام و پیگیری است.

همچنین در روستای محمد آباد پسکوه شهرستان قاین طرح راهبری شغلی شترمرغ به نمایندگی از ۶۸۴ کارگاه اشتغال خانگی و خرد با اعتباری بالغ بر دویست و چهل میلیارد ریال به بهره‌برداری برداری رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها