خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان گفت: رزمایش الی بیت‌المقدس 12 با حضور ۲۲ گردان بیت‌المقدس و کوثر از نواحی بسیج امام صادق(ع)و امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۰۴۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد نصر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان در اظهار داشت: رزمایش ویژه گردان‌های بیت‌المقدس بسیج در تاریخ ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت در ناحیه امام صادق برگزار می‌شود و در شهر اصفهان از مجموع ۲ ناحیه امام صادق(ع) و امام رضا(ع)، ۲۲ گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در این رزمایش حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور ۲ روزه بسیجیان در این رزمایش افزود: این یک رزمایش دفاعی امنیتی است که از روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ساعت ۷ صبح، شروع خواهد شد و بسیجیان و گردان‌های بیت‌المقدس از حوزه‌های مقاومت به منطقه عمومی رزمایش در پادگان قدس علویجه اعزام می‌شوند و آنجا رزمایش را شروع می‌کنند.

نصر با تشریح جزئیات این رزمایش گفت: این رزمایش شامل عملیات‌های ضد هلی‌بورن، عملیات تأخیری، علملیات دفاع از کوی و برزن، عملیات کمین و ضد کمین و رزم شبانه است که ۳ هزار نفر از بسیجیان ما در این رزمایش که با عنوان «الی بیت‌المقدس ۱۲» نام‌گذاری شده است، برنامه‌های رزمی خودشان را در دفاع از کشور و مردم و در مقابله با دشمن فرضی به اجرا خواهند گذاشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) افزود: رزمایش گردان‌های کوثر، رزمایش امداد و نجات و مردم‌یاری است که در سطح شهر اصفهان برگزار می‌شود و خواهران بسیجی به منظور عملیات امداد و نجات و مقابله با حوادث غیرمترقبه، اقدامات امدادی و مردم‌یاری را انجام خواهند داد و دستگاه‌هایی مثل آتش‌نشانی و اورژانس نیز از گردان‌های کوثر خواهران پشتیبانی می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها