خبرهای داغ:

جلسات برنامه ریزی برنامه های پایگاه های مقاومت بسیج روستا اروانه در سرخه برگزار شد

فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) و ولی عصر (عج) در جهت برگزاری برنامه های پایگاهی جلسات هماهنگی برگزار کردند.
کد خبر: ۹۴۳۲۱۰۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با هفته بسیج سازندگی جلسه صنم طاهری فرمانده پایگاه نرجس خاتون (س) اروانه با گروهی از بسیجیان خادم الشهدا جهت تشکیل هئیت نوجوانان و جوانان برگزار شد.
گفتنی است شروع و تشکیل هئیت در روز دختر و برنامه ریزی جهت تشکیل هئیت از مصوبات این جلسه بود. به دنبال آن برنامه ریزی های لازم در خصوص مکان برگزاری هئیت، برنامه ریزی جهت تشکیل کارگروه فرهنگی، تزئینات، پشتیبانی و
هماهنگی جهت سرویس ایاب وذهاب انجام گرفت.

همچنین با هدف کمک به مردم یمن به همت بسیجیان پایگاه نرجس خاتون (س) مبلغ 6 میلیون و 100 هزار تومان جمع آوری و به حساب مورد نظر واریز شد.

لازم به ذکر است جلسه ماهانه هیئت قرآن و عترت بسیج اروانه در سالروز تخریب ائمه بقیع با حضور بسیجیان پایگاه ولی عصر (عج) برگزار شد.
این برنامه با حضور ۳۰ نفر از بسیجیان و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحمن حافظی در مورد تخریب قبور ائمه بقیع همراه بود.

برگزاری جلسه مرکز نیکوکاری امام علی (ع) روستای اروانه با حضور احمد حافظی فرمانده پایگاه ولی عصر (عج)  و صنم طاهری فرمانده پایگاه نرجس خاتون (س) و رئیس شورای اسلامی روستا جهت برنامه ریزی سال ۱۴۰۱ از دیگر اقدامات انجام شده به همت بسیجیان بوده است.
شناسایی افرادی که نیاز به مشاوره دارند، مشخص کردن افرادی که نیاز به اشتغال کارگاه زود بازده دارند، برگزاری اردوی یک روزه جهت بازدید از کارگاه و مشاغل آن جهت الگوگیری و گفتگو با چندی از کارآفرینان جهت ایجاد کارگاه های زود بازده برای خانواده های نیازمند و تحت پوشش از مصوبات جلسه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار