خبرهای داغ:
رئیس شورای جهادی شهرستان مرودشت:

تلاش ۳۰ گروه جهادی مرودشت در راستای رفع محرومیت زدایی است

حضور جهادگران در نماز عبادی سیاسی جمعه شهر مرودشت سیدان خانیمن و کامفیروز در راستای رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی انجام شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۲۰۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس،جمشیدی، رئیس شورای جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان مرودشت در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این شهرستان گفت: امروزه حرکتهای جهادی و جهادگران طلایه داران رفع محرومیتها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشند.
وی افزود: گروه های جهادی شهرستان مرودشت مشارکت خوبی در رزمایش جهادگران فاطمی داشتند و خوشبختانه ۳۲ گروه جهادی در مناطق هدف و محروم شهرستان اقدام به خدمات رسانی کرد که از جمله عرصه های فعالیت این گروه های جهادی را می توان در حوزه فنی، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، بهداشت و سلامت، کشاورزی، دامپزشکی و ... نام برد.

وی افزود: ساخت و مرمت و تکمیل منازل مددجویان و محرومین یکی از کارهای ویژه ای بود که در این مدت اخیر به همت گروه های جهادی مختلف انجام شد و همچنین کمک به مرمت و بازسازی مدارس اجرای طرح های آبرسانی و راهسازی از دیگر اقدامات بود.

جمشیدی با اشاره به خدمات گوناگون جهادگران در عرصه سلامت گفت: برپایی ایستگاه سلامت در شهرها و روستاها با همکاری بهداشت و درمان از دیگر اقدامات مهم این رزمایش بود که ویزیت رایگان، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، کمک در تامین هزینه های دارویی و معرفی بیماران خاص به پزشکان و درمانگاها و بیمارستان تخصصی از مهمترین برنامه های اجرای این هفته بشمار می رود .

او با اشاره به مشکلات آبرسانی در روستا و لزوم حضور جهادگران در این عرصه گفت: کمک به آبرسانی در مناطق محروم و کم برخوردار از مهم‌ترین اهداف حرکت های جهادی در مدت اخیر است و در شهرستان مرودشت نیز تلاش جهادگران بر این بود تا به پروژه آبرسانی شرق مرودشت کمک رسانی کنند که موجب رفع مشکل ۱۹ روستا و مناطق عشایری می شد.

وی با بیان اینکه جهاد تحصیل طرحی زیبا در رزمایش جهادگران فاطمی بود، گفت: در رزمایش جهادگران فاطمی جهاد تحصیل به دنبال کمک رسانی به دانش آموزان نیازمند و مناطق محروم جهت تقویت مسائل آموزشی و جلوگیری از ترک تحصیل آنها بود لذا مشاوره ها و کلاسهای تقویتی تحصیلی بسیار زیادی در این حوزه نیز انجام شد که جا دارد از فرهنگیان جهادگری که در این راه به ما کمک رسانی کردند تقدیر و تشکر کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها