جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر گفت: تاکنون بیش از ۸۰ گروه جهادی در سطح شهرستان دیر تشکیل شده است که ۳۰ گروه آن فعالیت مستمر دارند.
کد خبر: ۹۴۳۲۲۰۸
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر،سرگرد پاسدار سیدعلی حسینی نیا در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندر دیر با تبریک هفته بسیج سازندگی، اظهار داشت: کارنامه مجاهدت‌های بسیج سازندگی در همه ادوار بویژه در دوسال گذشته با بهره گیری از مکتب دفاع مقدس و شهید حاج قاسم سلیمانی درخشان است.

جانشین سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر با تقدیر از خدمات عام المنفعه گروه‌های جهادی شهرستان دیر، افزود: تاکنون بیش از ۸۰ گروه جهادی در سطح شهرستان دیر تشکیل شده است که ۳۰ گروه آن فعالیت مستمر دارند.

وی درباره عملکرد بسیج سازندگی شهرستان دیر بیان کرد: توزیع بیش از ۲۰ مرحله بسته‌های کمک معیشتی، تولید و توزیع ماسک و دستکش و گان، توزیع ۱۰ تن گوشت گرم، قربانی بیش از ۵۰۰ رأس گوسفند از اقدامات گروه‌های جهادی شهرستان دیر است.

توزیع بیش از ۸۰ جهیزیه

حسینی نیا ادامه داد: بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی احداث و مرمت، ۶۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد و ۵ واحد مسکونی بهزیستی احداث و بیش از ۱۰۰ چشمه بهداشتی برای نیازمندان و ۱۰ کیلومتر جاده بین مزارع ساخته شده است.

وی گفت: توزیع بیش از ۸۰ جهیزیه بین زوج‌های جوان و آزادسازی بیش از ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد گوشه دیگری از اقدامات بسیج سازندگی سپاه شهرستان دیر است.

حسینی نیا خاطرنشان کرد: همچنین بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات توسط بسیج سازندگی جهت راه اندازی کارگاه‌های کوچک و طرح‌های زود بازده و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

راه اندازی بیمارستان صحرایی

وی ابراز کرد: راه اندازی بیمارستان صحرایی با همکاری بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی، کلاس‌های مشاوره ویژه روج های جوان، دوره آشنایی با مضرات فضای مجازی و کلاس‌های تقویتی برای دانش آموزان نیز برگزار شده است.

جانشین سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر یادآور شد: گروه‌های جهادی شهرستان دیر جهت کمک به زلزله زدگان و سیل زدگان استان‌های سیستان و بلوچستان، خوزستان، یاسوج و هرمزگان نیز اعزام شده بودند.

وی تاکید کرد: اصلاح ارز ترجیحی در راستای توزیع عادلانه یارانه‌ها و کوتاه شدن و بریدن دست دلالان و مفسدین است که نظام اقتصادی کشور را برهم زدند.

حسینی نیا با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد فضای یاس و ناامیدی بین مردم هستند، افزود: از مردم عزیز خواهش می‌کنیم چه در فضای حقیقی و چه فضای مجازی مواظب توطئه دشمن باشند.

جانشین سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر عنوان کرد: اگر قرار است با اصلاح ارز ترجیحی دست مافیای گندم، برنج، روغن و دیگر اقلام بریده شود ما با دولت همگام و همراه هستیم.

وی ابراز کرد: امروز اراده دولت بر مبارزه با توطئه گران و مفاسد اقتصادی است و ما هم باید حمایت کنیم.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات