جهادگران فاطمی و بسیجیان پایگاه های مقاومت شهری و روستایی در جهت کمک به خانواده های نیازمند فروگذار کرده و با هر اقدامی در جهت دستگیری از آن ها هستند.
کد خبر: ۹۴۳۲۳۲۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت هفته بسیج سازندگی برنامه های بسیاری به همت پایگاه مقاومت بسیج فاطمه بنت اسد (س) روستا مومن آباد در سرخه برگزار شد.

فاطمه زهرا مومن آبادی فرمانده این پایگاه مقاومت در خصوص برنامه های اجرایی به همت بسیجیان و گروه های جهادی این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف تقویت پایه تحصیلی دانش آموزان ضعیف و بازمانده از تحصیل و باتوجه به نزدیک شدن به فصل امتحانات پایان سال و در جهت رفع اشکالات درسی آن ها، کلاس های تقویتی درس ریاضی ویژه دانش آموزان ضعیف پایه ششمذو پایه دوم هفته ای ۴ جلسه، درس ریاضی و انگلیسی پایگاه هفتم به همت گروه جهادی
شهید مجید مومن آبادی در حال برگزاری است.

او افزود: همچنین به همت این گره جهادی نظافت آرامستان روستا توسط جهادگران فاطمی انجام گرفت. در طی این اقدام خیرخواهانه جهادگران فاطمی با حضور در آرامستان نسبت به جمع آوری زباله ها از کنار قبور اقدام کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج فاطمه بنت اسد (س) در ادامه اضافه کرد: پخت کلوچه و نان محلی به همت گروه جهادی پایگاه و توزیع بین نیازمندان در روستا از دیگر اقدامات جهادگران بوده است.

مومن آبادی یادآور شد: همچنین به مناسبت بزرگداشت مقام معلم پخت آش جهت تقدیر و تشکر از معلمان مجتمع بصیرت توسط جهادگران فاطمی انجام شد.

او ادامه داد: با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند و در جهت کاستن از فشارهای اقتصادی خانواده ها مبلغ 3 میلیون و 500 هزار ریال تهیه و به بیمار نیازمند اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها