معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان گفت: سپاه و بسیج به عنوان نهادهایی که قصدرفع مشکلات مردم را دارند،در این راستا معاونت اجتماعی رسالت و وظیقه داردکه معظلات اجتماعی جامعه را با همکاری معتمدین و ریش سفیدان بررسی و حل کند.
کد خبر: ۹۴۳۲۴۳۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰

سردار سرتیپ دوم پاسدار عوضعلی فقیری، معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان، در گفتوگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: بسیج و سپاه به عنوان نهادی که می خواهد بخشی از معظلات و مشکلات جامعه را برطرف کند، در میدان حضور فعال و چشمگیری دارد.

وی افزود: معاونت اجتماعی سپاه سلمان در این راستا وظیفه و رسالت دارد که معظلات اجتماعی جامعه را با همکاری معتمدین و ریش سفیدان احصا، پیگیری، دسته بندی و نسبت به به رفع آنها اقدام می کند.

سردار فقیری ادامه داد: در استان سیستان و بلوچستان 39 محله معظلات اجتماعی دارد که این محلات با همت جهادگران معاونت اجتماعی شناسایی شده و با همکاری و هماهنگی های انجام شده آسیب ها، تهدیدها، فرصت ها، توانمندیها و مشکلات محلات آسیب پذیر رصد و بررسی شده که با همکاری و هماهنگی دولت و رده های مربوطه مشکلات این محلات باید مرتفع شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان ادامه داد: در همین راستا کارگاه یک روزه آموزشی و تخصصی مدیران محلات آسیب دیده استان سیستان و بلوچستان در زاهدان اجرا شده است.

 

ارسال نظرات