دوره آموزشی و تخصصی مدیران محلات آسیب‌دیده و حاشیه‌نشین سیستان‌وبلوچستان برگزار شد

شیرازی گفت: دوره آموزشی و تخصصی مدیران محلات آسیب‌دیده و حاشیه‌نشین استان سیستان‌وبلوچستان با حضور ریش‌سفیدان، علما، معتمدین، بزرگان، اساتید، فرهنگیان، مدیران و جوانان دغدغه‌مند محلات در کانون شهید عالی زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۴۶۸
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰

سرهنگ شیرازی مدیر معاونت اجتماعی سپاه سلمانسرهنگ پاسدار عبدالله شیرازی، مسئول معاونت اجتماعی سپاه سلمان استان سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: دوره آموزشی و تخصصی مدیران محلات آسیب‌دیده و حاشیه‌نشین استان سیستان‌وبلوچستان در کانون شهید عالی زاهدان برگزار شد.

وی با اشاره به این مطلب که در سطح استان سیستان‌وبلوچستان ۳۹ محله حاشیه‌نشین وجود دارد، افزود: از این تعداد ۹ محله در زاهدان، شش محله در زابل، و در شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر و چابهار هر کدام سه محله، خاش و سرباز دو محله و در شهرستان‌هایی که سپاه شهرستانی و ناحیه بسیج داریم، یک محله کار را آغاز کرده‌ایم.

شیرازی تصریح کرد: در این دوره آموزش، مدیران محلات از بین ریش سفیدان، علما، معتمدین، بزرگان، اساتید، فرهنگیان، مدیران و جوانان دغدغه‌مند محلات حضور دارند.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که این دوره با چهار هدف دنبال می‌شود، ادامه داد: حفظ انسجام و هم‌افزایی بیشتر در اجرای برنامه‌ها در محلات و تشریح نقشه راه برنامه‌های کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با توجه به سند راهبردی ۱۰ ساله بسیج، هدف اول از اجرای این دوره آموزشی است.

مسئول معاونت اجتماعی سپاه سلمان، تشریح و تبیین اهداف کلی و موضوعی و برنامه‌های اجتماعی سال جاری ویژه مدیران محلات را هدف دوم برگزاری این کارگاه آموزشی برشمرد.

وی، هدف سوم از برگزاری این کارگاه را استفاده از نقطه نظرات و پیشنهادات و درد و دل‌های مدیران به جهت رفع و حل مشکلات آن‌ها بیان کرد.

شیرازی تقدیر از زحمات و مجاهدت‌های افراد که در طول سه سال گذشته بدون هیچ چشمداشت و بسیجی‌وار کمک و مجاهدت کردند را بنای هدف چهارم بیان کرد.

این مسئول در پایان اظهار کرد: در این دوره یک روزه، مباحث آموزشی قرارگاه جوادالائمه، قرارگاه محله اسلامی و آسیب‌دیده، جهاد تبیین، ارتباط و تعامل با دستگاه‌های متولی امورات اجتماعی، نحوه تعامل و استفاده از ظرفیت خیرین و افراد نیکوکار و استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد، سبک زندگی، امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و انتظارات از مدیران محله و کمیته‌های ۱۳ گانه محلات را در کلاس‌ها ارائه خواهیم داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار