خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

جراحی اقتصادی در حال انجام است

همدان-مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: جراحی اقتصادی در حال انجام است.
کد خبر: ۹۴۳۲۴۵۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ حسن عافیتی در اجلاس ماهانه اتاق اصناف که با حضور مسئولین اتحادیه‌ها و مسئولین استانی در سالن اجتماعات اتاق اصناف برگزار شد، اظهار کرد: اصلاحات اقتصادی و مردمی کردن یارانه‌ها اتفاق افتاد و قطع به یقین خیر و برکتی در آن است.

وی افزود: همه دولت‌ها درگیر کسری بودجه، تورم و گرانی بودند و بالاخره در نهایت دولت تصمیم گرفت اتفاقاتی بیفتد اما این اصلاحات اقتصادی را معمولا دولت‌ها سال‌های آخر کار می‌گذارند اما این دولت این کار را در اول کار خود انجام داد.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: جراحی اقتصادی در حال انجام است و نان و دارو فعلا از ارز ترجیحی استفاده می‌کنند.

وی ابراز داشت: همه کم کاری‌ها و اتهامات متوجه بازار ما است و در هر حوزه‌ای یک عده افراد سودجو هستند؛ مسئولین اتحادیه‌ها از وظایف حقوقی خود غافل نشوند، شما بزرگان بازار در صنوف مختلف هستید و انتظار داریم وارد شوید.

عافیتی عنوان کرد: وقتی شما وارد بازار می‌شوید بسیار راحت‌تر است تا افراد دیگر وارد بازار شوند و هر مسئول اتحادیه‌ای باید مجموعه خود را مدیریت کند.

وی با بیان اینکه حرمت بازار باید حفظ شود و حتی یک کاسب کوچک هم باید حرمتش حفظ شود، تصریح کرد: بازار باید خودش، خود را کنترل و مدیریت کند.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه اکنون زمانی است که باید آستین‌ها را بالا بزنیم و به دولت کمک کنیم و از این برزخ و شرایط خاص نجات پیدا کنیم، گفت: انتظار از باراز این است که شما باید مدیریت کنید و تنظیم بازار باید توسط شما انجام شود.

وی ادامه داد: هر کس در حوزه خود فراخوان بزند و کمک کند تا کشور از این شرایط عبور کند و استفاده از ظرفیت‌های بازرسی باید به صورت متمرکز انجام شود.

عافیتی ابراز داشت: کارکرد شما در بازار بسیار بهتر است و باید جلو بیایید و بازار را مدیریت کنید.

وی با بیان اینکه سال گذشته با کمک شما بازاریان توانستیم یادواره برگزار کنیم که در استان موفق عمل کرد، امسال یادواره‌ای در تیرماه داریم و نیاز است که شما بازاریان همچون گذشته ما را یاری کنید.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در خصوص بحث بحران جمعیتی بیان کرد: با بحرانی شدن جمعیت در همدان که از میانگین کشوری پایین‌تر هستیم، نیازمند کمک شما بازاریان هستیم که به ازدواج جوانان کمک کنید و در تهیه جهیزیه پیش قدم باشید.

*۵ برابر شدن نرخ عدم نصب اتیکت بر اجناس

معاون تعزیرات حکومتی استان همدان نیز در ادامه اظهار داشت: اختیارات مجازات نصب پرده قبل از صدور حکم به سازمان تعزیرات واگذار شده است که در صورت تخلف این اقدام انجام خواهد شد.

فضلعلی افزود: پلمب و افزایش مجازات‌ها از موراد دیگر است که در گذشته بحث اتیکت ۹۶ هزار تومان بود، در مصوبات جدید به ۲۶۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد، این موضوع در بحث قانون بودجه ۲ میلیون تومان به تصویب رسیده و براساس اقدام سه قوه تصویب شده است و اکنون این مبلغ ۲ میلیون تومان و ۵ برابر شده است که در گذشته بازدارنده نبود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار