خبرهای داغ:
همدان-فرمانده حوزه حضرت زهرا (س) همدان از برگزاری ۲۰ برنامه جهادی متنوع در سطح پایگاه‌های حوزه حضرت زهرا(س) همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۲۸۲۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

سمیه زهره وند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از برگزاری ۲۰ برنامه جهادی متنوع در سطح پایگاه‌های حوزه حضرت زهرا(س) همدان خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌های جهادی در طول سال به طور مستمر برگزار می‌شود و در این ایام که مختص بسیج سازندگی است، با قوت بیشتری پیگیری می‌شوند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم مبنی بر اهمیت کار جهادی، گفت: کار جهادی، به معنی کار برخاسته از ایمان و به کار گیرنده هر چه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است.

فرمانده حوزه حضرت زهرا (س) همدان گفت: کار جهادی و سازندگی امروز بسیجیان می‌تواند در راستای حل مشکلات بسیار موثر باشد.

وی بیان کرد: خدمت به مردم و مسلمانان؛ از چنان جایگاهی برخوردار است که در برخی آیات قرآن و روایات، در کنار ایمان به خدا از بالاترین خصلت‌ها به شمار رفته است و امروزه عرصه جهادگران به عرصه خدمت انسان‌ساز تبدیل شده است.

زهره‌وند تصریح کرد: افتتاح پایگاه و گروه جهادی، برگزاری میز خدمت و انجام خدمات رایگان، توزیع بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمندان، کلاس‌های آموزشی قرآن کریم، خیاطی، ریاضی، سبک زندگی، چرتکه، کاردستی و نقاشی، فرزندآوری و... از جمله برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج سازندگی بوده است.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، سلسله نشست‌های مهارت شاد زیستن، توزیع غذای گرم و حواله نان بین خانواده‌های نیازمند، اهدای کمک جهیزیه، برپایی نمایشگاه‌های مشاغل خانگی، جمع‌آوری کمک‌های نقدی و کمک به نیازمندان و جمع‌آوری کمک نقدی برای ساخت مسجد و حسینیه نیز از دیگر فعالیت‌ها است.

فرمانده حوزه حضرت زهرا (س) همدان، توزیع لباس و اهدا سیسمونی به نیازمندان، تهیه اقلام موردنیاز برای زنان بی سرپرست،تقدیر از فعالان جهادی، سرکشی از خانواده شهدا و... را نیز از برنامه‌هایی اجرایی هفته بسیج سازندگی برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات