خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ ۱۲قائم(عج):

تربیت ، آموزش و فرهنگ سازی سه اصل مهم در ایجاد جامعه‌ای سالم و قوی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ ۱۲قائم(عج) سپاه استان سمنان در جمع پایوران این یگان گفت:تربیت ، آموزش و فرهنگ سازی سه اصل مهم در ایجاد جامعه‌ای سالم و قوی است.
کد خبر: ۹۴۳۲۹۴۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید هادی موسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۱۲ قائم(عج) در جمع رزمندگان این یگان و به مناسبت هفته بهداشت ضمن برشمردن بسیاری از نعمات الهی که انسان توجه زیادی به اهمیت ان ندارد اظهار داشت:خداوند نعمتهای زیادی را در اختیار انسان قرار داده است و انسان موجودی پیچیده و کمال طلبی است که پایه سلامت هر فرد سلامت روح اوست و تربیت و آموزش و فرهنگ سازی از ارکان مهم داشتن جامعه ای سالم و قوی است.
وی با اشاره به سه اصل مهم برای خوشبختی تصریح کرد:شخصیت پایدار ،روحیه سالم وهمچنین ذهن قوی از اصول مهم برای خوشبختی است .
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ ۱۲قائم(عج)خاطرنشان کرد: استرس، مهم ترین دشمن سلامت روان است و برای کاهش استرس هیچگاه نباید کاری کنیم که نتوانیم شب آسوده و راحت بخوابیم.
حجت‌الاسلام موسوی در ادامه افزود :نیروی انسانی سالم ،چابک و برخوردار از فکر و مدیریت صحیح همراه با عزم راسخ و توکل به خدا و امید به آینده بهترین عنصر برای رساندن ایران اسلامی به جایگاه واقعی خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها