خبرهای داغ:

پیام سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

همدان- سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با صدور پیامی فرا رسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۳۳۰۰۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با صدور پیامی فرا رسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

هو العلیم الخبیر

سلام بر خاتم انبیاء الهی که با ندای «عَلَّمَهُ البَیان»، تمام عالم هستی را رسالت آموخت. درود بیکران به روح کبریایی امام خمینی(ره) که تریبون‌های جهان را در چلّه پایانی قرن اخیر به ایران قوی ارزانی داد؛ صلوات بر شهدایی که گویاترین ارتباطات را در تنگنای تاریخ انقلاب معنا کردند و اینک، ثمره نیکوی این والایی‌ها موجب شد سال‌ها تلاش و پیگیری دست‌اندرکاران روابط عمومی  به ثمر نشسته و جامعه روابط عمومی ایران را صاحب روز ملی نماید. ۲۷ اردیبهشت ماه روزی که درسطح جهانی نیز به عنوان روز«ارتباطات وجامعه اطلاعاتی» نامگذاری شده است. 

«روابط عمومی و ارتباطات» صرفاً یک روز در یک صفحه تقویم  نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق، دانش و هنر است. این روز عصاره هنرمندانگیِ «آوینی»هاست.

ما خدمتگزاران در روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بر این باوریم که  می‌توان گفت فرصت طلایی مردمی بودن به شکل ویژه‌ای تنها در اختیار سپاه است و هیچ سازمان نظامی در سطح دنیا این همه مقبولیت در نزد مردم ندارد.

بنابراین یکایک اصحاب رسانه، فرهیختگان و فرهنگیاران عزیز باید از این فرصت طلایی بهترین استفاده را در جهت اقناع مخاطب و تقدیم شیواترین گزارشات از ترویج دستاوردهای انقلابی و نیز رسالت خطیرِ «جهاد تبیین» بنمایند. ما رابطین مردم در این نهاد مقدس، این مناسبت ارزنده را به تمامی مدیران، مسئولان، کارمندان و همه تلاش‌گران و کوشندگان این طریق پُر پیچ و خم و دشوار، صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند قادر بلندمرتبه برای تمامی عزیزان، موفقیت و استقامت در راه خدمت‌رسانی مسالت می‌نماییم.
ما به اثبات می‌رسانیم که هماره،  لبیک گوی امام بیان و حکیم خود، امام خامنه‌ای عزیزمان هستیم که فرمودند: «روابط عمومی‌ها باید ببینند خلایی که وجود آنها را ضروری کرده است چیست؟ عشق به خدمت‌، گاهی در برخی از افراد و دستگاه‌ها موجب می‌شود که قلمرو وسیع‌تری را برای کار خود جست‌وجو کنند و در نتیجه تداخل بخش‌های مختلف پیش می‌آید. جای خالی روابط عمومی‌ها باید روشن شود و باید روشن شود منظور از رابطه با مردم چیست؟ یعنی مردم باید از ما چه چیزهایی بدانند.» انشالله که با یاری اهل سخن و قلم بتوانیم سربازان لایقی در رکاب ولایت قرار بگیریم و پیام‌رسان عزت و شرف و بالندگی عصر ظهور باشیم.

والعاقبه للمتقین

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار