خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه بهار با اشاره به تاکید امام (ره) بر جمله «ما می‌توانیم» و «خواستن، توانستن است» که محصول انقلاب اسلامی است، گفت: سپاه بهار با داشتن ۲۰ قشر بسیج در شهرستان در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کند.
کد خبر: ۹۴۳۳۰۴۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ مهدی هندی ورکانه در همایش گروه‌های جهادی و فعالان عرصه جهاد و خدمت در شهرستان بهار با تبریک هفته بسیج سازندگی اظهار کرد: بسیجیان ما کارنامه درخشانی در فعالیت جهادی دارند و در همه عرصه‌ها ورود پیدا کرده‌اند.

وی با اشاره به ابلاغ برنامه ۱۰ ساله سازمان بسیج برای بسیجیان کشور گفت: سند راهبردی ۱۰ ساله بسیج که مورد توصیه و برگرفته از دستور حضرت آقا در مورد بیانیه گام دوم انقلاب است در قالب چهار راهبرد اصلی جذب، سازماندهی، آموزش و به کار گیری بسیج ۸ میلیون جوان انقلابی، مومن و پای کار و ولایی_علمی، پژوهشی، اجتماعی، اقتصادی، معنوی، فرهنگی، اخلاقی، سبک زندگی اسلامی، استحکام درونی به جهت تمدن‌سازی و تقویت مولفه امنیتی و بازدارندگی در حال اجرا است و تحقق دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن‌سازی نوین اسلامی از مهم‌ترین اهداف و رویکرد‌های سازمان بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به تاکید امام (ره) بر جمله «ما می‌توانیم» و «خواستن، توانستن است» که محصول انقلاب اسلامی است، گفت: سپاه و بسیج شهرستان بهار این افتخار را داشته تا با داشتن ۲۰ قشر بسیج در شهرستان در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی کند.

وی ادامه داد: از جمله این فعالیت‌ها در حوزه ورزش احداث ۶ هزار متر مربع سالن ورزشی در محلات کم برخوردار شهرستان (مهاجران، لالجین، بهار، صالح آباد)، در حوزه سلامت احداث خانه‌های بهداشت و اعزام گروه جهادی پزشکان در ۱۹ نقطه محروم شهرستان همراه با معاینه و تقدیم ۷۰۰ عینک رایگان و معاینه ۲۰۰ نفر در حوزه دندانپزشکی، توزیع ۲۰ میلیون تومان داروی رایگان در موکب حضرت سیدالشهدا (ع)، رسیدن به خودکفایی تولید ماسک و گان و... است.

هندی‌ورکانه با اشاره به فعالیت در عرصه فرهنگی و رونق بخشیدن به مساجد با احداث خانه‌های عالم، اعزام طلاب و روحانی به روستا‌های کم برخوردار گفت: در عرصه محرومیت‌زدایی نیز جمع‌آوری یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و بیش از ۲ میلیارد تومان کمک‌های غیر نقدی مردمی برای سیل‌زدگان، مرمت ۴۵ منزل مسکونی، احداث ۱۵ خانه برای نیازمندان و... نیز از دیگر اقدامات بوده است.

وی از اجرای طرح «هر پایگاه مقاومت، یک کارگاه کارآفرینی» خبر داد و تصریح کرد: پرداخت ۵ میلیارد تومان وام به مشاغل خرد، ایجاد مشاغل خانگی، راه‌اندازی صندوق‌های قرض الحسنه و تعاونی‌ها در سطح شهرستان و.. نیز انجام شده است.

در پایان این مراسم از جهادگران بسیجی با حضور مسئولان شهرستان و استان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات