فرمانده سپاه (ناحیه بینالود) طرقبه شاندیز خبرداد: به همت و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه شهرستان طرقبه شاندیز شب گذشته ۷۷ تن آرد نیمه یارانه ای در یک انبار شهرک صنعتی توس شهرستان طرقبه شاندیز کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۹۴۳۳۰۴۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

سرهنگ پاسدار روح الله پسندیده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تشریح این خبر عنوان نمود: در راستای فرمان مقام معظم رهبری که فرمودند همه کمک کنند به دولت در جهت تامین امنیت و معیشت مردم، سپاه شهرستان طرقبه شاندیز از ابتدا در کنار سایر دستگاه های خدمات رسان پای کار مردم شهرستان بودند و در راستای خدمات رسانی به مردم نهایت تلاش خود را داشته اند.

وی تصریح کرد: به همت نیروهای مجموعه سپاه طرقبه شاندیز و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه شهرستان و با نظارت و پیگیری دادستان طرقبه شاندیز و اهتمامی که مجموعه مدیران شهرستان در این راستا داشته اند، شب گذشته ۷۷ تن آرد نیمه یارانه ای در یکی از انبارهای کارخانه های شهرک صنعتی توس طرقبه شاندیز کشف شد.

فرمانده سپاه طرقبه شاندیز تاکید کرد: آردهای احتکار شده پس از کشف و ضبط به دستور دادستانی تحویل اداره جهاد کشاورزی شهرستان شد که در شبکه نانوایان طرقبه شاندیز جهت مصرف عموم مردم توزیع می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها