خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

توطئه‌های دشمن در گلستان خنثی شد/ مردمی‌سازی نظام یارانه شجاعت دولت در این شرایط بود

سردار ملک شاهکوهی: دشمن در ایجاد نا آرامی‌ها در استان و به خصوص شهر گرگان به شدت در حال فعالیت است اما به لطف هوشمندی مردم و آمادگی دستگاه‌های مختلف و خدمات خوب ارائه شده به مردم توطئه‌ها خنثی شده است
کد خبر: ۹۴۳۳۰۶۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

توطئه‌های دشمن در گلستان خنثی شد/ مردمی‌سازی نظام یارانه شجاعت دولت در این شرایط بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان ، سردار علی ملک‌شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا صبح امروز در جلسه بامدادی کارگروه تنظیم بازار اظهار کرد: مردمی‌سازی نظام یارانه شجاعت دولت در این شرایط بوده است. اگر همه کمک نکنند این اتفاق مبارک به نتیجه نخواهد رسید.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: همه باید به این باور برسیم که در این جنگ اقتصادی همه ما سهیم هستیم. دشمن این روزها بسیار فعال در حال اقدامات روانی، عملیاتی و جنگ نرم است.

وی افزود: دشمن در موضوع ایجاد شرایط ناآرامی‌ها در استان گلستان و به خصوص شهر گرگان به شدت در حال فعالیت است اما به لطف هوشمندی مردم و آمادگی عزیزانمان در دستگاه‌های مختلف و خدمات خوب ارائه شده به مزدم توطئه‌ها خنثی شده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تقدیر از فرمانداری‌های شهرهای استان در موضوع نان تاکید کرد: نظارت زودهنگام قبل از تخلف موضوع بسیار مهمی است که برخی فرمانداری‌ها به نحو احسن آن را اجرایی کردند.

ارشد سپاه استان اظهار داشت: ما باید ظرفیت ایجاد کنیم که ناظر مردم باشند و همه مردم با دستگاه‌های نظارتی تماس بگیرند.

وی افزود: نباید نانوایی در زمان تعیین شده برای پخت نان، نانوایی را تعطیل کند و آرد را به طریقه دیگری استفاده کند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: جهاد تبیین وظیفه بسیار مهم و اساسی در اجرای طرح مردمی‌سازی و پرداخت عادلانه یارانه است.

ملک‌شاهکوهی بیان کرد: در کشور عزیزمان نعمت خداوند فراوان است فقط باید ایمان داشته باشیم خدا با ما است و از این نعمت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها