حاجیه‌ خانم میره‌ای مادر شهیدان صنیع‌خانی به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۹۴۳۳۱۵۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حاجیه‌ خانم میره‌ای مادر شهیدان صنیع خانی به فرزندان شهیدش پیوست.

سیدمحمد از ابتدای جنگ تحمیلی با ایجاد مرکز اعزام نیروی سپاه در محل لانه جاسوسی آمریکا، مسئولیت اعزام رزمندگان را به مناطق عملیاتی بر عهده گرفته بود. سردار شهید سید محمد صنیع خانی بنیانگذار و فرمانده ترابری سپاه بود. وی نقش موثر و تعیین کننده ای در ایجاد تحرک در یگانهای رزم و پشتیبانی و رفع کمبود وسائل نقیله سنگین ایفا نمود و به شایستگی از عهده این وظیفه خطیر بر آمد.

شهید سیدمحمدحسن صنیع‌خانی در سال ۱۳۶۱ در حالی که دانش‌آموز ۱۷ ساله‌ای بود در عملیات بیت‌المقدس به درجه رفیع شهادت نایل آمد. شهید سیدمحمد صنیع‌خانی هم که فرماندهی ترابری سپاه پاسداران را بر عهده داشت، در سال ۱۳۷۴ بر اثر عوارض ناشی از جراحات شیمیایی به شهادت رسید.

گلایه‌های مادر شهید صنیع خانی در دیدار با روحانی

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق کشورمان با حضور در منزل شهیدان صنیع‌خانی با خانواده سیدحسن و سیدمحمد صنیع‌خانی دیدار کرد که در این دیدار مادر شهیدان صنیع خانی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: من 2 شهید تقدیم انقلاب کردم اما هیچ چشمداشت مادی نداشتم و حتی مدیران بنیاد شهید هم شاهدند که حقوقی از بنیاد نمی‌گیرم و همه اینها برای این است که دین و فرهنگ اسلامی در کشور حاکم باشد.

وی ادامه داد: آقای رئیس‌جمهور دولت باید در این راه از کارمندان خود شروع کند و وضعیت فرهنگی و حجاب را سروسامان دهد.

ارسال نظرات