خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

سوم خرداد سند افتخار کشور است

همدان-فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد این رویداد را مقطعی از دفاع مقدس و سند افتخار کشور دانست.
کد خبر: ۹۴۳۳۱۶۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی در حاشیه بازدید و افتتاح طرح‌ها و کارگاه‌های بسیج سازندگی در ملایر پروژه‌های بسیج سازندگی را بسیار امیدوارکننده و موفق آمیز دانست و گفت: اشتغالزایی خانگی علاوه بر اثرات تربیتی و اقتصادی مطلوب، بازخورد مثبتی در صحنه اجتماعی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه هدف ما ایجاد فرهنگ کار و سوق دادن مردم به سمت اشتغالزایی است، مطرح کرد: با توجه به هم افزایی ایجاد شده در ملایر، آینده امیدوارکننده‌ای برای شهرستان پیش‌بینی می‌کنیم.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به تغییرات ایجاد شده در مورد اعتبارات تخصیص یافته به گروه‌های جهادی، تصریح کرد: مبلغ اعتبارات به صورت متمرکز در استان تصمیم گیری خواهد شد و در این زمینه گروه‌های جهادی که فعالیت بیشتری داشته باشند سهم بیشتری از تسهیلات دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: مبلغ اعتبارات بسته به تلاش و کوشش نیروهای جهادی و کارگاه‌های مردمی و میزان پیشرفت آنها در کار، در نظر گرفته می‌شود.

 سردار مجیدی کارگاه‌های اشتغالزایی ملایر در حوزه بسیج سازندگی را بسیار موفق دانست و گفت: با توجه به بازدید امروز از این کارگاه‌ها، آینده درخشان و موفقیت آمیزی در انتظار شهرستان است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد این رویداد را مقطعی از دفاع مقدس و سند افتخار کشور دانست و اظهار کرد: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان در پایگاه نوژه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد است.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه استان همدان در پایان خرداد ماه میزبان آیت‌الله حسین نوری همدانی خواهد بود، این عالم را دارای شخصیتی والا و بازوی ولایت در همه صحنه‌ها دانست و ابراز امیدواری کرد: بتوانیم طی یک هفته حضور ایشان در همدان، از وجود و محضر ایشان بهترین استفاده را داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات