مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان خبر داد

اشتغالزایی ۳۴۰۰ نفر طی سال گذشته توسط بسیج سازندگی استان همدان

همدان-مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان از تخصیص ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به طرح مشاغل کوچک و خانگی در سال گذشته و ایجاد ۳ هزار و ۴۰۰ شغل خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۳۱۶۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی قراباغی در حاشیه بازدید و افتتاح طرح‌ها و کارگاه‌های بسیج سازندگی در ملایر اظهار کرد: یکی از برنامه‌‎های بسیج سازندگی استان، توسعه و راه‌اندازی نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های عرضه محصولات اقتصاد مقامتی در راستای ایجاد عدالت در عرصه زنجیره تولید و ارزش است.

وی با بیان اینکه همواره کمترین سهم از ارزش ریالی محصول نصیب تولید کننده می‌شود و این گلایه دائمی تولید کنندگان است، افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی سبب حذف واسطه و عرضه مستقیم کالا خواهد شد و برپایی چنین فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌هایی در همه شهرستان‌های استان از برنامه‌های بسیج سازندگی است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان از تخصیص مبلغ ۶۰ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۶ به عنوان تسهیلات قرض الحسنه طرح مشاغل کوچک و خانگی در سال گذشته خبر داد و گفت: با پرداخت این تسهیلات برای ۳ هزار و ۴۰۰ نفر در سطح استان اشتغال ایجاد شد.

وی ادامه داد: این مبلغ امسال ۱۶۵ درصد افزایش خواهد داشت و امیدواریم با این افزایش، اشتغال بیشتری در حوزه مشاغل خانگی و کارگاهی ایجاد شود.

قراباغی از افزایش ۲۰ درصدی تسهیلات اشتغالزایی در ملایر خبر داد و مطرح کرد: سال گذشته در شهرستان ملایر با مبلغ ۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی به فعالیت یک هزار و ۷۷۵ گروه جهادی ساماندهی شده در استان اشاره و خاطرنشان کرد: این گروه‌ها در دو حوزه محله محور و جغرافیا محور و در زمینه‌های مختلف عمرانی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی، اشتغال و ... فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار