جشن تولد ویژه کودکان نیازمند به همت بسیجیان پایگاه های مقاومت محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۳۲۵۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ طرح بچه‌های آفتاب به همت پایگاه های مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) و پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله) در محله اسلامی آل یاسین (ع) شهرستان سرخه برگزار شد.

در حاشیه برگزاری این طرح حجت الاسلام و المسلمین حسین عربی امام محله اسلامی آل یاسین (ع) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ویژه برنامه بچه های آفتاب از سال گذشته در قالب برگزاری جشن تولد برای کودکان خانواده های نیازمند که تاکنون جشن تولدی نداشته اند برگزار شده است و در سال جاری نیز همچنان ادامه دارد.

او با بیان اینکه هدف از برگزاری این برنامه شاد کردن دل های کودکان و ماندگار کردن خاطره ای شیرین در اذهان آن هاست، افزود: این برنامه در قالب یک طرح مهدوی اجرا شده و هدایا و کیک تولد از سوی پدر مهربان (امام زمان (عج)) به آن ها اهدا می شود.

امام محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه در ادامه اضافه کرد: این پویش به همت گروه های جهادی شهید محمد تقی پیوندی و شهید حسن خدامی در محله با یاری خیرین و بانیان در جهت تهیه هدایا و ملزومات جشن تولد برگزار می شود.

عربی در خاتمه گفت: این مراسم‌ مورد توجه و استقبال کودکان و خانواده های آن ها قرار گرفته و امیدواریم شرایطی فراهم شود که بتوانیم برای همه کودکان در سطح محله، فضای نشاط ‌انگیز ایجاد کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها