16 میلیون ریال کمک مومنانه به همت جهادگران فاطمی در سرخه

بسیجیان و جهادگران فاطمی پایگاه حضرت رقیه (س) همزمان با هفته بسیج سازندگی اقدام به جمع آوری 16 میلیون ریال وجه نقد و کمک به سه خانواده نیازمند کردند.
کد خبر: ۹۴۳۲۶۴۶
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه و همزمان با هفته بسیج سازندگی کمک نقدی به ارزش 16 میلیون ریال به همت صفیه مونسان جهادگر بسیجی پایگاه حضرت رقیه (س) سرخه به سه خانواده نیازمند در محله اهدا شد.

خاتون ابراهیمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ملت ایران و بسیجیان و گروه های جهادی در این محله با یاری خیرین در کمک مومنانه درخشیدند و این کار ادامه‌دار است.

او با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: در سایه رهبر معظم انقلاب، سپاه و بسیج به میدان آمدند و به کمک مردم شتافتند. بسیج به‌عنوان فرزندان ملت ایران طرح شهید سپهبد سلیمانی را با تمرکز بر قطع زنجیره ویروس آغاز و سنت علوی مواسات مومنانه را پایه‌گذاری کرد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) در ادامه اضافه کرد: تامین نیازهای مردم به‌صورت مقطعی ضمن اینکه کار ارزشمندی است، توجه به نیازمندان یکی از جلوه‌های اسلام ناب بوده و در دوران انقلاب اسلامی پررنگ‌تر شده است.

ابراهیمی با اشاره به کمک های مومنانه انجام شده در سطح محله گفت: در این دوره با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند مبلغ 16 میلیون ریال وجه نقد به همت صفیه مونسان جهادگر بسیجی جمع آوری و به سه خانواده نیازمند اهدا شد.

او ادامه داد: همچنین در راستای رزمایش جهادگران فاطمی تدریس نکات کنکوری ادبیات توسط سکینه احسانی از دبیران ادبیات در حلقه شهید اسماعیل جمال برگزار شد. خوشبختانه بسیجیان در این برنامه مشارکت داشته و از این طرح استقبال کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار