خبرهای داغ:

از اهدای لباسشویی تا سرکشی از هفت بیمار به همت جهادگران روستا مومن آباد

فرمانده پایگاه مقاومت فاطمه بنت اسد (س) روستا مومن آباد در سرخه از اهدای یک دستگاه لباسشویی دوقلو به خانواده نیازمند و هفت کارت 10 میلیون ریالی به بیماران در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۲۳۷۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با رزمایش فاطمی کمک های جهادی به همت بسیجیان پایگاه مقاومت فاطمه بنت اسد (س) روستا مومن آباد در سرخه انجام شد.

فاطمه زهرا مومن آبادی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدامات در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف دستگیری از یک خانواده نیازمند و در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه یک دستگاه لباسشویی دو قلو به همت جهادگران فاطمی گروه جهادی شهید مجید مومن آبادی به خانواده نیازمند در روستا اهدا شد.

او افزود: همچنین با هماهنگی جهادگران فاطمی با کادر درمان درمانگاه الزهرا (س) ویزیت بیماران در منازل آن ها همراه با سرکشی وعیادت بیماران انجام گرفت.
فرمانده پایگاه مقاومت فاطمه بنت اسد (س) در ادامه اضافه کرد: در راستای این طرح پیگیری مشکلات آنها، ویزیت رایگان به همراه دارو رایگان همراه با اهدای کارت هدیه به مبلغ 10 میلیون ریال به بیماران با همکاری بهورز بسیجی جهادگر طیبه رکن آبادی انجام شد.
مومن آبادی بیان داشت: در طی این اقدام جهادی جهادگران فاطمی گروه جهادی شهید مجید مومن آبادی با هفت بیمار روستا دیدار و گفتگو کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها