خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب (ع) سرخه از توزیع 200 پرس غذا گرم و یک راس گوسفند ذبح شده به همت گروه های جهادی پایگاه های مقاومت بسیج در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۲۳۵۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت هفته بسیج سازندگی در راستای برپایی رزمایش کشوری جهادگران فاطمی محمود جوادی نیا فرمانده پایگاه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب (ع) سرخه در خصوص اقدامات و برنامه های انجام شده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در جهت بزرگداشت این هفته مراسم تقدیر از خادمان مسجد و جهادگران پیشکسوت با تاکید بر مسجد محوری و محله محوری با مشارکت هیئت امنا مسجد علی ب ابیطالب (ع) و پایگاه مقاومت بسیج حضرت امام علی بن ابیطالب (ع) و پایگاه بسیج خواهران حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور حجت السلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه و امام جماعت این مسجد با اهدای هدایایی برگزار شد.

او افزود: همچنین جلسه هیئت امنا مسجد و پایگاه های مقاومت در محله در راستای اجرای برنامه پیشنهادی فرهنگی مسجد و مشورت در راستای چگونگی اجرای اقدامات جهادی و خدمت رسانی به اهالی محله در طول سال برپا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب (ع) در ادامه اضافه کرد: توزیع ۲۰۰ پرس غذای گرم بین خانواده های نیازمند با مشارکت خیرین و گروه های جهادی و ذبح یک راس گوسفند و توزیع آن در سطح محله از دیگر اقدامات جهادی بوده است.

جوادی نیا گفت: در جهت ایجاد اوقات مناسب جهت گذران اوقات فراغت سانس ورزشی برای بسیجیان پایگاه برادران در نظر گرفته شد و خوشبختانه بسیجیان در سالن ورزشی حضور پرشوری داشته و از این برنامه استقبال کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها