خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گلپایگان:

رزمایش الی بیت المقدس،گامی در راستای تقویت بنیه دفاعی و افزایش توان رزم بسیج است

سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی در حاشیه رزمایش الی بیت المقدس12 گلپایگان،ضمن گرامیداشت یاد سردار شهید سید محمد حجازی، افزایش توان رزم بسیج را از اهداف این رزمایش خواند.
کد خبر: ۹۴۳۳۴۳۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان، سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی ،با اشاره به مدت 24 ساعته این رزمایش در اردوگاه قدس و ناحیه بسیج گلپایگان افزود: این رزمایش که برای دو گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر پیش بینی شده بود گامی در راستای تقویت بنیه دفاعی و افزایش توان رزم بسیج است که به منظور سنجش آمادگی رزم در میدان عمل برای گردان های بیت المقدس و کوثر به همراه عملیات واقعی در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه افزود : در رزمایش الی بیت المقدس،عملیات امداد و نجات و مردمیاری،پدافند غیرعامل و دفاع از کوی و برزن، دفاع از شهر و مردم در مقابل انواع تهدیدات دشمنان داخلی و خارجی تمرین و اجرایی شد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان خاطر نشان کرد: برگزاری جلسات صیانت مکتبی و امنیتی،جهاد تبیین و روشنگری سیاسی ،اجرای کلاسهای مشاوره و تربیت فرزند و برنامه فوق العاده فرهنگی رادیو اردوگاه از دیگر برنامه های سین این رزمایش 24 ساعته می باشد.

وی در پایان اضافه کرد: صبحگاه مشترکی با حضور دو گردان برادر و مسئولان شهرستان نیز پیش‌بینی شد که در میدان  عمومی صبحگاه اردوگاه قدس برگزار شد و از فرماندهان دو گردان نیز تجلیل به عمل آمد.همچنین حضور سردار مقواساز معات فرهنگی سازمان بسیج و سخنرانی در پیاده روی تاکتیکی گردانها بخشی از رزمایش بود

لازم به ذکر است آخرین برنامه رزمایش ضد استقرار  و برگشت کلیه نیروها به شهر بود.

 

 

ارسال نظرات