آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: کادرسازی برای آینده باید اولویت سپاه باشد و برای تحقق این مهم باید از هم اکنون نیروهای خلاق، متدین، مسئولیت پذیر و ایده پرداز تربیت شوند.
کد خبر: ۹۴۳۳۴۴۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با فرمانده جدید سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به خاطراتی از زمان شکل گیری سپاه در استان یزد اظهار داشت: با اقداماتی که در سپاه یزد انجام شد، بسیار قوی در جبهه‌ها حاضر شدیم و هم در زمینه نظامی و هم تدارکاتی جایگاه موثری داشت.

وی با اشاره به اقدامات ابتکاری که توسط سپاه یزد در دوران دفاع مقدس انجام شد، افزود: نیرو‌های سپاهی و بسیجی یزد نیرو‌هایی همراه، همدل، متدین، دلسوز و شجاع بودند و این روحیه اکنون نیز با وجود تفاوت‌های بسیار در شرایط امروز و دیروز، بر نیرو‌های سپاهی و بسیجی یزد حاکم است.

ناصری عنوان کرد: آن زمان به رزمندگان یزدی می‌گفتم که این تفنگ همیشه در دست ما نیست و بعد از جنگ باید قلم به دست بگیرید و در سنگر علمی با دشمن مقابله کنید و اکنون بسیاری از رزمندگان آن دوران به افرادی نخبه و فرهیخته تبدیل شده اند.

امام جمعه یزد بیان کرد: به پاسداری نباید به عنوان یک شغل نگاه شود بلکه باید به عنوان یک وظیفه به آن نگاه کرد به همین دلیل نیرو‌های سپاهی باید از بین افرادی متدین، ولایتمدار و مسئولیت پذیر انتخاب شوند.

وی با تاکید بر اینکه باید برای آینده سپاه نیز کادرسازی شود، افزود: باید افرادی که از نظر علمی، فنی و اعتقادی مفید باشد برای آینده سپاه تربیت شوند.

ناصری با اشاره به اینکه سپاه در همه صحنه‌ها نیازمند ابتکار است، عنوان کرد: باید در تربیت نیرو‌ها و کادرسازی برای آینده، بحث خلاقیت، تفکر و تعقل مدنظر باشد تا در آینده نیرو‌هایی خلاق و ایده پرداز در این مجموعه داشته باشیم.

ارسال نظرات