فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در راستای برگزاری کنگره بزرگ شهدای روحانی در شهر مقدس قم، این کنگره به‌صورت همزمان و آن‌لاین نیز در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۳۳۴۴۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸

کنگره بزرگ شهدای روحانی به‌صورت آنلاین در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار غلامحسین محمدی اصل در جلسه هماهنگی کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی و طلاب در سالن کنفرانس سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل اظهار داشت: بدخواهان و دشمنان دست از توطئه علیه ملت ایران برنداشته‌اند و امروز به‌دنبال ناامید کردن مردم، گمراه کردن نسل جدید و بدبین کردن آنها نسبت به انقلاب و نظام اسلامی ایران هستند.

وی گفت: بدون شک ملت بزرگ ایران با لبیک به مقام معظم رهبری، مقاومت و حضور پرشکوه خود در صحنه‌های مختلف، همچنان استکبار جهانی را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه برگزاری کنگره و یادواره‌های شهدا سبب آشنایی بیش از پیش مردم به‌ویژه جوانان با اهداف و آرمان‌های شهدا می‌شود، گفت: شهدا برای استقلال کشور با غیرت و شجاعت مقابل زرورگویان ایستادند و با تقدیم جان خود درس ایثار و ازخودگذشتگی را به ما آموختند و امروز همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید برای رسیدن به آرمان‌های شهدا تلاش کنیم.

سردار محمدی اصل با اشاره به برگزاری کنگره 38 شهید روحانی استان اردبیل در بهمن ماه سال گذشته ادامه داد: کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی کشور، روز چهارشنبه چهارم خرداد ماه به‌صورت حضوری در شهر قم و به‌صورت آن‌لاین با مشارکت خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و روحانیون در تمام استان‌ها از جمله اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه شعار کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی "تعهد سرخ، از حجره تا سنگر" است، گفت: این کنگره با قرائت پیام مقام معظم رهبری آغاز می‌شود و سخنران اصلی آن فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

سردار محمدی اصل اظهار کرد: بسیج و سپاه ارائه خدمت به مردم به‌ویژه در مناطق محروم و روستاها را در تمام حوزه‌ها از جمله امدادرسانی در مواقع ضروری و بحران، آب‌رسانی، راه‌سازی، پل‌سازی و احداث مدرسه و بیمارستان افتخار می‌داند و برای رفع محرومیت از جامعه نهایت تلاش خود را می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با یاأآوری اینکه تحریم ناجوانمردانه بدخواهان نظام اسلامی مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده است، اضافه کرد: هدف دشمنان قسم‌خورده انقلاب از اعمال انواع تحریم‌ها علیه کشورمان علاوه بر ایجاد مشکلات اقتصادی در جامعه، نفوذ در اندیشه و افکار مردم ایران و ایجاد بدبینی علیه نظام اسلامی است.

ارسال نظرات