به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه ناحیه حر مشهد :

۲۴ تن ماکارانی و ۱۰ هزار کنسروجات کشف شد

انبار احتکار کالا شامل ۲۴ تن ماکارانی و ۱۰ هزار کنسروجات به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه ناحیه حر کشف و ضبط گردید.
کد خبر: ۹۴۳۳۴۸۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، طبق رصد های انجام شده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر مشهد یک باب انبار احتکار کالا کشف گردید.

 

فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد در این رابطه گفت : اقلام این انبار شامل ۲۴ تن ماکارانی و ۱۰هزار کنسرو مربا و کمپوت می باشد که پس از کشف و با هماهنگی های صورت گرفته با نماینده اداره سمت، جهاد کشاورزی و کلانتری مهرگان این انبار پلمپ گردید.

 

سرهنگ پاسدار حسین فضایلی افزود : متهمان شناسایی شده در رابطه با این انبار به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

وی در ادامه گفت : تلاش مجموعه سپاه ناحیه حر بر این است که با نظارت و رصد منطقه، مردم دچار کمبود و گرانی کالا نشوند و اقلام احتکار شده با قیمت قبل و از طریق کاسبان امین به دست مردم حاشیه شهر برسد.

 

فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد در پایان از کلیه کسبه و تاجران درخواست کرد که در این اوضاع اقتصادی به فکر مردم و قشر ضعیف باشند و از اقداماتی که منجر می شود مردم دچار کمبود کالا و نگرانی شوند دست بکشند.

 

لازم به ذکر است که این انبار با هماهنگی های صورت گرفته فک پلمپ خواهد شد و اقلام آن با قیمت پایین‌تر در مراکز منتخب توزیع خواهد گردید. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها