خبرهای داغ:

32 میلیون ریال کمک های مومنانه به همت گروه های جهادی روستا لاسجرد در سرخه

گروه های جهادی پایگاه آمنه (س) در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه اقدام به کمک های جهادی به زوج های کم برخوردار کردند.
کد خبر: ۹۴۳۳۵۳۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ جهادگران و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه در راستای برنامه های ابلاغی اقدام به برگزاری برنامه های متنوع در حوزه های مختلف کردند.

راضیه شهادت فرمانده این پایگاه مقاومت در حاشیه برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: تهیه شیره توت و توت خشک به همت گروه جهادی شهید ابراهیم همت از جمله برنامه ها بوده است.

او افزود: دوخت پرده کاروانسرای شاه عباسی روستا و دوخت پرده سالن ورزشی شهدای توسط گروه جهادی شهید محسن حججی از دیگر اقدامات جهادی بسیجیان بوده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) در ادامه اضافه کرد: با نزدیک شدن به پایان سال تحصیلی و در جهت رفع اشکالات تحصیلی دانش آموزان کلاس تقویتی زبان و آموزش به دانش آموزان در پایگاه  امنه برگزار و خوشبختانه دانش آموزان از این برنامه استقبال کردند.

شهادت با اشاره به برگزاری یک روز شاد برای کودکان بسیجی گفت: با هدف تقویت روحیه کودکان و نوجوانان برنامه های ورزشی، فوتبال دستی و حلقه زنی تدارک و در پایگاه ویژه حلقه شهید حسین ارادتی برپا شد.

او با اشاره به تداوم رزمایش کمک های مومنانه در روستا بیان داشت: با هدف رقم زدن یک اتفاق خوب در زندگی یک زوج جوان کم برخوردار مبلغ هشت میلیون ریال کمک هزینه هتل قائم مشهد به همت گروه جهادی شهید ابراهیم هادی به آن ها اهدا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) ادامه داد: اهدا مبلغ 17 میلیون ریال کمک هزینه خرید یخچال به یک خانواده نیازمند و اهدا مبلغ هفت میلیون ریال کمک هزینه سفر عروس و داماد خانواده کم برخوردار به مشهد مقدس به همت خیرین و گروه جهادی شهید ابراهیم همت و گروه جهادی شهید محسن حججی از دیگر اقدامات مومنانه بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها