خبرهای داغ:
در راستای برنامه های ابلاغی برنامه های علمی، آموزشی و فرهنگی به همت بسیجیان پایگاه های مقاومت شهری و روستایی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۳۵۶۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ ویژه برنامه ها و اقدامات جهادی به همت بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی شهرستان سرخه برگزار شد.

براساس این گزارش کلاس تقویتی ریاضی پایه پنجم دبستان با حضور معلم بسیجی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برگزار شد.

همچنین کلاس آموزش روخوانی قرآن پایه چهارم، پنجم و ششم دبستان توسط سرگروه طلبه و بسیجی مریم وطنی برپا و خوشبختانه دانش آموزان از این برنامه استقبال کردند.

برگزاری کلاس تقویتی ویژه دانش آموزان ضعیف و جامانده از تحصیل توسط گروه جهاد علمی شهید مجید مومن آبادی از دیگر اقدامات جهادی به همت بسیجیان پایگاه فاطمه بنت اسد در روستا مومن آباد بوده است.

همچنین این گروه جهادی اقدام به نظافت و پاکسازی پایگاه کردند.

گفتنی است نخستین جلسه تمرین گروه سرود پایگاه ولی عصر (عج) روستای اروانه (تمرین سرود سلام فرمانده) برگزار و ۱۳ نفر از بسیجیان این پایگاه مقاومت در فراخوان گردان امام علی سرخه حضور یافتند.

لازم به ذکر است باتوجه به نزدیک شدن به فصل تابستان میرکو مسئول فنی و حرفه ای واحد خواهران سرخه به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) در برنامه حلقه های صالحین این پایگاه حضور یافته و در رابطه با کارآفرینی و اشتغال با بانوان بسیجی سخن گفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها