خلیل آباد:

سرکشی از خانواده معظم شهدای روحانی

در آستانه سه خرداد و آزادسازی خرمشهر با حضور مسؤلین شهرستان خلیل آباد از خانواده معظم هشت تن از شهدای روحانی این شهرستان سرکشی به عمل آمد.
کد خبر: ۹۴۳۳۶۰۵
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان خراسان رضوی ، در آستانه 3 خرداد و آزادسازی خرمشهر ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلیل آباد به همراه مسؤل نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه، امام جمعه شهرستان و تعدادی از مسؤلین محلی با خانواده های معظم هشت تن از شهدای روحانی و طلبه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ پاسدار محمدحسن مقدم  در این برنامه ضمن ادای احترام به خانواده معظم شهدا، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس، در یگان هایی که روحانیون حضور داشتند، حقیقتاَ متفاوت بودند و انسان های شجاع، معنوی، باصلابت در این یگانها بودند که پیچیده ترین و سخت ترین موانع را به جان و دل می خریدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلیل آباد تأکید کرد: این عزت و افتخاری که امروز نصیب ما شده در سایه، ولایت فقیه و به برکت خون شهداست، امروزه دشمنان ما در هر فرصت و برای ضربه زدن به این انقلاب و اسلام لحظه‌ای عقب نشینی نمی­کنند و ما این را وظیفه خود می دانیم که با الگو گیری از مکتب شهدا بخصوص حاج قاسم سلیمانی، جلوی فتنه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها