خبرهای داغ:
با هدف ارتقا توان رزمی و آمادگی بسبجیان گردان های بیت المقدس شهرستان روانسر رزمایش الی بیت المقدس ۱۲، روز جمعه در منطقه عمومی بدرآباد این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۳۷۱۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان روانسر در این رزمایش گفت: خدا را شاکریم با همدلی میان مسئولین و همه سربازان و بسیحیان این رزمایش به منصه ظهور رسید و امروز شاهد عزم و اراده قدرت بسیجیان در شهرستان روانسر هستیم.

 سرهنگ «شهرام یاری» افزود: امروز در دروازه اورامانات با حضور پرشور بسیجیان سلحشور توانستیم یکبار دیگر برگ زرینی در دفتر نظام ثبت و ضبط کنیم و این عزم و اراده پا بر جا است و استکبار جهانی بداند که توان چشم زخمی به نظام اسلامی را ندارد.

وی ادامه داد: امروز دشمن تلاش دارد تا با استفاده از تحریم های اقتصادی و تهدید، باور و اعتقاد ملت ایران را سست کند اما ملت ایران نشان داده که همواره پشتیبان آرمانهای امام و رهبری هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر نیز هدف از برگزاری این رزمایش را بالابردن توان رزمی بسیجیان در واکنش سریع عنوان و اضافه کرد: حفظ آمادگی و افزایش توان رزمی بسیجیان برای مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی دشمن، سنجش و ارتقای رزمی نیروهای بسیجی، ارتقای آمادگی جسمانی و اجرای تمرینات رزمی و آتش را از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش عنوان کرد.

سرهنگ یاری افزود: همچنین دراین رزمایش عملیات امداد و نجات و مقابله با حوادث غیرمتقربه و اقدامات امدادی و مردم‌یاری را در قالب رزمایش الی بیت‌المقدس ۱۲ انجام دادند.

ارسال نظرات