خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری شهرستان کبودراهنگ:

جمعیت جوان نقش موثری در پویایی، رشد اقتصادی و تامین امنیت ایران اسلامی دارد

همدان-سرپرست فرمانداری شهرستان کبودراهنگ گفت: جمعیت جوان نقش موثری در پویایی، رشد اقتصادی و تامین امنیت ایران اسلامی دارد.
کد خبر: ۹۴۳۳۷۵۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت تبیین سیاست‌های کلی جمعیت توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و در راستای نهادینه کردن فرهنگ باروری سالم و افزایش نرخ رشد جمعیت در شهرستان کبودراهنگ، همایش هفته ملی جمعیت با شعار «ایران جوان بمان؛ فرزندان سرمایه‌های زندگی»  با حضور مسئولین شهرستانی، مدیران اجرایی و کارکنان شبکه بهداشت و درمان و اقشار مختلف مردم در سالن جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان کبودراهنگ در این همایش با بیان اینکه جمعیت جوان نقش موثری در پویایی، رشد اقتصادی و تامین امنیت ایران اسلامی دارد بر لزوم همکاری همه ارگان‌ها جهت آموزش قشر جوان تاکید کرد.

یداله ابراهیم خانی گفت: پویایی و بالندگی جامعه در اختیار جوانان است و این نسل جوان هستند که می‌توانند آینده کشور را رقم بزنند.

وی رفع موانع ازدواج، تسهیل و ترویج تشکیل خانواده و افزایش فرزندآوری، کاهش سن ازدواج و حمایت از زوج‌های جوان و توانمندسازی آنان در تامین هزینه‌های زندگی را از جمله سیاست‌های کلی جمعیت ابلاغ شده توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات