خبرهای داغ:
همدان- مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: امروز در قلب جنگ شناختی و قلب جنگ ترکیبی هستیم؛ جنگ هوشمند یک جنگ با تجهیزات کامل است، که در این سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است.
کد خبر: ۹۴۳۳۶۶۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، ناصر قوامی مشفق در گردهمایی خواهران بسیج رسانه که به مناسبت فرا رسیدن حماسه آزادسازی خرمشهر در باغ موزه همدان برگزار شد، ضمن تبریک سوم خرداد اظهار داشت: به طور قطع اگر ما بتوانیم زندگی روزانه خود را که در فضای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی قلم می‌زنیم و قلم‌دار این عرصه و تبیین کننده هستیم، با گفتمان انقلاب اسلامی عجین کنیم، نقطه اتصال این عجین شدن نیاز به ابزار دارد و این ابزار شهدا هستند.

وی با بیان اینکه نیاز است ارتباط‌ها گسترده باشد، افزود: باید به اندازه سهم خود در معرفی شهدا که اتصال دهنده سبک زندگی گذشته با سبک زندگی ایرانی اسلامی و نشان دهنده هویت ما هستند، این اتصال را بیشتر کنیم و ما باید این را در قالب کنگره 8 هزار شهید استان پیگیری کنیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه دبیری کنگره کمیته رسانه و مطبوعات با بسیج رسانه است و قرار است جشنواره رسانه‌ای 8 هزار شهید استان به نیابت از 8 هزار شهید، 8 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شود، گفت: باید سوژه‌های خوب را که شاخص هستند شناسایی کرده و خاطرات را جمع آوری کرد و در رسانه که محمل تبیین این سبک زندگی و هویت ایرانی اسلامی است، منتقل کرد که در قالب این جشنواره فراهم دیده شده است.

وی ابراز داشت: اولین راهیان نور بسیج رسانه در استان با ظرفیت محدود برگزار شد و اگر این توفیق مداوم باشد، می‌توانیم راهیان نور جنوب را با ظرفیت بیشتر و حمایت بیشتری از دستگاه‌های اجرایی داشته باشیم.

قوامی مشفق با تأکید بر راه‌اندازی راهیان نور پیشرفت افزود: هدف از برگزاری این اردوها آشنا شدن با پیشرفت‌های انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: امروز در قلب جنگ شناختی و قلب جنگ ترکیبی هستیم؛ جنگ هوشمند یک جنگ با تجهیزات کامل است، جنگی روانی، سیاسی و اقتصادی علیه انقلاب اسلامی شکل گرفته که در این سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: اول انقلاب تحریم اقتصادی بودیم بعد از تحریم، جنگ را داشتیم که 8 سال جنگ را علیه ملت ما راه‌اندازی کردند و بعد از آن که نتیجه نگرفتند سراغ تحریم‌های اقتصادی رفتند.

وی اضافه کرد: در این چند سال گذشته جنگ ترکیبی همه با هم بود، هم تهدید نظامی داریم هم جنگ اقتصادی و در قالب تحریم هم جنگ شناختی با جنگ ترکیبی است؛ هدف جنگ هوشمند براندازی است که از طرف دشمنان القا می‌شود و برای مردم اتفاق می‌افتد که با ایجاد نافرمانی‌های مدنی انجام می‌شود.

قوامی‌ مشفق با بیان اینکه ایجاد آشوب جزء برنامه‌های دشمنان است، با تأکید بر بصیرت‌افزایی افزود: راه حل این شرایط که در شرایط جنگ روانی و جنگ شناختی هستیم به طور قطع رجوع به قلب انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه قلب انقلاب اسلامی امروز در قلب ولی زمان است، ابراز داشت: زمانی که تحریم‌ها سنگین می‌شود همه می‌دانند که باید خود را تقویت کنیم و ولی زمان می‌فرماید راه حل نجات فقط اقتصاد مقاومتی است چراکه کلمه مقاومتی، انسجام بخش است و همه می‌دانند که جبهه رسانه‌ای و ارابه‌های رسانه‌ای بیگانه برای تغییر و ایجاد تراکم، زخم و ناامید کردن، مردم را هدف قرار دادند و همه می‌دانیم که در این دوران چه باید بکنیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه باید به مردم امید دهیم و اطلاع‌رسانی کنیم، خاطرنشان کرد: ولی زمان راه حل خروج از این بحرانی که دشمن کمر همت بسته و می‌خواهند با هدف تحریف، عقبه ارزشی انقلاب را بزنند، جهاد تبیین است.

وی ادامه داد: کلمه جهاد تبیین که از لسان ولی صادر می‌شود انسجام بخش بوده و باعث یکپارچگی در جامعه است چراکه یک کلمه انقلابی است، یکپارچگی ایجاد می‌کند.

قوامی مشفق با اشاره به اینکه خبرنگار، کسی است که رسالت انتقال مفاهیم بنیادین انقلاب اسلامی را به جامعه دارد، گفت: مفهوم مشترک جبهه رسانه‌ای در طراز انقلاب اسلامی، انقلاب، خدمت، تبیین معارف شهدا و رسیدن به تمدن اسلامی است.

وی با بیان اینکه پربرکت‌تر از شجره طیبه بسیج وجود ندارد، عنوان کرد: بسیج وحدت‌آفرین است و امروز شجره طیبه بسیج با آمار بالغ بر 25 میلیون نفر در کشور حضور دارد که این آمار برای دشمن شکننده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تأکید کرد: در برنامه بسیج باید حضور جدی داشته باشیم؛ حوزه اثر در رسانه بالا است هرچند جامعه قشر تخصصی رسانه جمعیت محدودی است اما حوزه اثر بسیار بالایی دارد.

وی با بیان اینکه هر قلم شما بیننده اش کیفی است و آمار ندارد، ابراز داشت: خواهران بسیج رسانه در حوزه نظام مسائل زنان استان چه در حوزه زنان، چه در حوزه خانواده و چه در حوزه رسانه، ویژه ورود پیدا کنید چراکه دنبال مطالبه‌گری هستیم نه تخریب.

در ادامه برادر فرجام از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس به بیان خاطره‌گویی از دوران دفاع مقدس پرداخت و در پایان بازدید از باغ موزه انجام شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات